Information 2021 - SCAMMER IPHONE Instagram post & acc! #Alert !!

Show informational about something

Grimmy081

DFM Bawang Rangers
DFM Bawang Rangers
LV
0
 
5 Jun 2021
2,288
26,470
In your darkest nighmare
DragonCoin
9,126.00
Tart Nenas
Dragon Nest (드래곤네스트)
Eagle
Black Dragon
Rawr The Fat Tiger
Ancient Piranha
Kat shopee pon ada kalau boleh tgk kan sekali.
Mode operandi : pembayaran luar dr shopee
1. Dia mintak buat pembayaran tp x nak cod.
2. Mintak 70% deposit bila ckp cod.
3. Alasan pelik2.
4. Push korg beli bendalah tu.
5. Call korg guna bahasa english ala afrika.
6. Harga barang dia murah x masuk akal.
 

Enciksaupi

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
5 Jun 2021
574
639
Mafia Security Cyber
mafiasecurity.com.my
DragonCoin
4,015.00
Kat shopee pon ada kalau boleh tgk kan sekali.
Mode operandi : pembayaran luar dr shopee
1. Dia mintak buat pembayaran tp x nak cod.
2. Mintak 70% deposit bila ckp cod.
3. Alasan pelik2.
4. Push korg beli bendalah tu.
5. Call korg guna bahasa english ala afrika.
6. Harga barang dia murah x masuk akal.
Sekarang scam paling top . Barang sampai dulu baru bayar . Kebanyakan scammer guna perkhidmatan ninja van . Sebab walaupun barang sampai dulu baru bayar , kita sebagai pembeli tkleh buka kotak tu dulu sblm bayar kat penghantar barang tu . So , terpaksa la bayar dulu baru dpt tgk item . Dah tengok ? Hamprekkkk . Dah beratus orng dh terkena scam cara ni .

Walaupun harga barang mahal , pembeli percaya sbb guna ayat "Barang sampai dulu , baru bayar" . Walhal mmg sampai , tapi bayar kat penghantar bru dpt tgk item . So berhati hati . Jangan mudah terpedaya , fikir dengan logik akal .
 
  • Like
Reactions: Grimmy081

Grimmy081

DFM Bawang Rangers
DFM Bawang Rangers
LV
0
 
5 Jun 2021
2,288
26,470
In your darkest nighmare
DragonCoin
9,126.00
Tart Nenas
Dragon Nest (드래곤네스트)
Eagle
Black Dragon
Rawr The Fat Tiger
Ancient Piranha
Sekarang scam paling top . Barang sampai dulu baru bayar . Kebanyakan scammer guna perkhidmatan ninja van . Sebab walaupun barang sampai dulu baru bayar , kita sebagai pembeli tkleh buka kotak tu dulu sblm bayar kat penghantar barang tu . So , terpaksa la bayar dulu baru dpt tgk item . Dah tengok ? Hamprekkkk . Dah beratus orng dh terkena scam cara ni .

Walaupun harga barang mahal , pembeli percaya sbb guna ayat "Barang sampai dulu , baru bayar" . Walhal mmg sampai , tapi bayar kat penghantar bru dpt tgk item . So berhati hati . Jangan mudah terpedaya , fikir dengan logik akal .
Sey buka sambil rakam video 😂 HD+ rakam tag pos, keadaan package keliling. Rakam bagi clear sampai habis. Jgn buka jek bahaya. Satu lg buka depan org lain.
 
  • Haha
Reactions: Enciksaupi

Nabilah

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
11 Jun 2021
1,591
15,460
Di dimensi yang nyata tatkala dunia ini hanya fana
DragonCoin
147,084,797.00
Lamborghini Sian
Eagle
Oyen The Arrogant Cat
White Cat The MadCat
Charlie Dame...
Ancient Dragon
Ini adalah gambar acc scammer di instagram yang senang orang percaya akan kerana review dan follower nya terlihat nyata . Mungkin masih banyak acc kaki scam , . Ni antara acc scam di Instagram. Be carefull geng ❤🥰 . Antaranya 👇View attachment 6574View attachment 6575View attachment 6576View attachment 6577View attachment 6578View attachment 6579View attachment 6580View attachment 6581View attachment 6582View attachment 6583View attachment 6584View attachment 6585View attachment 6586View attachment 6587View attachment 6589

Kat shopee pon ada kalau boleh tgk kan sekali.
Mode operandi : pembayaran luar dr shopee
1. Dia mintak buat pembayaran tp x nak cod.
2. Mintak 70% deposit bila ckp cod.
3. Alasan pelik2.
4. Push korg beli bendalah tu.
5. Call korg guna bahasa english ala afrika.
6. Harga barang dia murah x masuk akal.
Nice info,, terima kasihh 👍🏻👍🏻
 

Hasief

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
6 Jun 2021
2,049
4,694
DragonCoin
141,394,373.60
Eagle
Shiba Inu The Silly
Frost Dragon
Ini adalah gambar acc scammer di instagram yang senang orang percaya akan kerana review dan follower nya terlihat nyata . Mungkin masih banyak acc kaki scam , . Ni antara acc scam di Instagram. Be carefull geng ❤🥰 . Antaranya 👇View attachment 6574View attachment 6575View attachment 6576View attachment 6577View attachment 6578View attachment 6579View attachment 6580View attachment 6581View attachment 6582View attachment 6583View attachment 6584View attachment 6585View attachment 6586View attachment 6587View attachment 6589
Apa lg kita bantai ahhh eehheheheheh hapuskan scammer tp ennn pelik mcm mana dpt follower sebanyak tuu
 
  • Like
Reactions: Grimmy081