Questions ALAM BAWAH SEDAR?

oyayo

DFM Hackers
DFM Hackers
LV
0
 
29 May 2021
535
5,369
rumahku syurgaku
dakmc.cf
DragonCoin
19,457.00
Tart Nenas
Rumah Kontena
Raspberry Pi 4
pernah x kau nak tidur,tapi masa ko pejam mata tu otak ko cuba tarik kau ke alam bawah sedar?dan akan berlaku flash serta gegaran yang ko xmampu ikut?? dan ini yang kerap berlaku pada diri aku setiap kali nak tidur.setiap kali benda n berlaku aku terpaksa sentap kesadaran aku supaya x terjebak dalam tarikan alam bawah sedar.sumpah nafas kau mcm sangkut masa kau tarik kesadaran kau,ke aku sorang je alami benda n?
 

Aceofspade

Forum Moderator
DFM Sub Moderator
LV
0
 
30 May 2021
6,445
36,565
Dragonforce Malaysia
DragonCoin
10,174,334.00
pernah x kau nak tidur,tapi masa ko pejam mata tu otak ko cuba tarik kau ke alam bawah sedar?dan akan berlaku flash serta gegaran yang ko xmampu ikut?? dan ini yang kerap berlaku pada diri aku setiap kali nak tidur.setiap kali benda n berlaku aku terpaksa sentap kesadaran aku supaya x terjebak dalam tarikan alam bawah sedar.sumpah nafas kau mcm sangkut masa kau tarik kesadaran kau,ke aku sorang je alami benda n?
Ada sintom2 lain ke sblm ni oyo

Sleep paralysis is when you cannot move or speak as you are waking up or falling asleep. It can be scary but it's harmless and most people will only get it once or twice in their life.
 

hafixsaimi

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
4 Jun 2021
326
1,236
kelantan
DragonCoin
7,229.00
pernah x kau nak tidur,tapi masa ko pejam mata tu otak ko cuba tarik kau ke alam bawah sedar?dan akan berlaku flash serta gegaran yang ko xmampu ikut?? dan ini yang kerap berlaku pada diri aku setiap kali nak tidur.setiap kali benda n berlaku aku terpaksa sentap kesadaran aku supaya x terjebak dalam tarikan alam bawah sedar.sumpah nafas kau mcm sangkut masa kau tarik kesadaran kau,ke aku sorang je alami benda n?
sape pernah tengok drama mata 3?
 

waitercinta

Lance Corporal
DFM Administrator
LV
0
 
28 May 2021
62
3,872
HQ DragonForce
DragonCoin
5,120.00
cuba baca buku psikometrik, faham kan konsep otak seperti delta,theta,alpha beta dan gamma. alam bawah sadar pun boleh jadi mindcontrol dan sebagainya. dan macam mana stgh orang dapat teleport/predicts dari 1 bende ke bende lain hanya menggunakan otak je. pakar hipnosis faham la bende ni. 1 lagi boleh jadi kamu ni anxiety macam before ni min kene. ade kaitan juga dengan pola tidur yang lari. untuk info lanjut sila pm minkacak.
 
Last edited:

Nabilah

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
11 Jun 2021
1,591
15,460
Di dimensi yang nyata tatkala dunia ini hanya fana
DragonCoin
147,084,797.00
Lamborghini Sian
Eagle
Oyen The Arrogant Cat
White Cat The MadCat
Charlie Dame...
Ancient Dragon
pernah x kau nak tidur,tapi masa ko pejam mata tu otak ko cuba tarik kau ke alam bawah sedar?dan akan berlaku flash serta gegaran yang ko xmampu ikut?? dan ini yang kerap berlaku pada diri aku setiap kali nak tidur.setiap kali benda n berlaku aku terpaksa sentap kesadaran aku supaya x terjebak dalam tarikan alam bawah sedar.sumpah nafas kau mcm sangkut masa kau tarik kesadaran kau,ke aku sorang je alami benda n?
Pernah waktu kecik dulu,, nak lelapkan mata,, terbayang macam satu gelombang bulatan yang makin lama makin menarik diri ke dalam.. bila terus buka mata rasa macam dunia perlahan,, nak bergerak pun terasa perlahan.. pergi keluar nak cerita dekat mak,, tapi mak yang tengok kita ingat kita mamai dan ngigau.. tapi kita sebenarnya kita sedar apa yang berlaku..
Esok hari nya terjadi lagi,, terfikir gelombang yang sama tapi cepat² alihkan perhatian.. tu jelaa last,, sekarang dah tak ada lagi macamtu..
Sampai sekarang tak pasti apa yang berlaku kat diri sendiri.. huhu
 

Falcon98

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
6 Jun 2021
2,666
30,407
San Francisco, Malaysia
reusagi98.blogspot.com
DragonCoin
14,482,745.00
Tart Nenas
Apple Macbook Pro 13
Redmi Note 11 Pro
DJI Mavic Pro
Samsung Galaxy Z FLIP 3
Apple TV
pernah x kau nak tidur,tapi masa ko pejam mata tu otak ko cuba tarik kau ke alam bawah sedar?dan akan berlaku flash serta gegaran yang ko xmampu ikut?? dan ini yang kerap berlaku pada diri aku setiap kali nak tidur.setiap kali benda n berlaku aku terpaksa sentap kesadaran aku supaya x terjebak dalam tarikan alam bawah sedar.sumpah nafas kau mcm sangkut masa kau tarik kesadaran kau,ke aku sorang je alami benda n?
ni ore klate panggil, keno tindih ko hantu.. ermm bukan kau sorang..aq slalu je alami bnda ni..aq tido ngn adik aq.. bila jd benda cm tu, aq cuba sedaya upaya utk bgtau dia yg aq kena cmtu tp takleh do... xdpt bukak sore, xdpt bergerak...ermmm
 

Wicther

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
16 Jun 2021
1,485
5,203
21
DragonCoin
5,650.00
pernah x kau nak tidur,tapi masa ko pejam mata tu otak ko cuba tarik kau ke alam bawah sedar?dan akan berlaku flash serta gegaran yang ko xmampu ikut?? dan ini yang kerap berlaku pada diri aku setiap kali nak tidur.setiap kali benda n berlaku aku terpaksa sentap kesadaran aku supaya x terjebak dalam tarikan alam bawah sedar.sumpah nafas kau mcm sangkut masa kau tarik kesadaran kau,ke aku sorang je alami benda n?
Setiap malam selepas Isyak bacalah Al-Quran sebelum tidur..
 

oyayo

DFM Hackers
DFM Hackers
LV
0
 
29 May 2021
535
5,369
rumahku syurgaku
dakmc.cf
DragonCoin
19,457.00
Tart Nenas
Rumah Kontena
Raspberry Pi 4
Ada sintom2 lain ke sblm ni oyo

Sleep paralysis is when you cannot move or speak as you are waking up or falling asleep. It can be scary but it's harmless and most people will only get it once or twice in their life.
aku tengah layan utube pun kenkadang kena time baring sebelum nak tidur,aku mesti akan lalui bila aku cuba nak tidur
 

oyayo

DFM Hackers
DFM Hackers
LV
0
 
29 May 2021
535
5,369
rumahku syurgaku
dakmc.cf
DragonCoin
19,457.00
Tart Nenas
Rumah Kontena
Raspberry Pi 4
cuba baca buku psikometrik, faham kan konsep otak seperti delta,theta,alpha beta dan gamma. alam bawah sadar pun boleh jadi mindcontrol dan sebagainya. dan macam mana stgh orang dapat teleport/predicts dari 1 bende ke bende lain hanya menggunakan otak je. pakar hipnosis faham la bende ni. 1 lagi boleh jadi kamu ni anxiety macam before ni min kene. ade kaitan juga dengan pola tidur yang lari. untuk info lanjut sila pm minkacak.
tele lh syg
 
  • Like
Reactions: GhostP4in

oyayo

DFM Hackers
DFM Hackers
LV
0
 
29 May 2021
535
5,369
rumahku syurgaku
dakmc.cf
DragonCoin
19,457.00
Tart Nenas
Rumah Kontena
Raspberry Pi 4
Pernah waktu kecik dulu,, nak lelapkan mata,, terbayang macam satu gelombang bulatan yang makin lama makin menarik diri ke dalam.. bila terus buka mata rasa macam dunia perlahan,, nak bergerak pun terasa perlahan.. pergi keluar nak cerita dekat mak,, tapi mak yang tengok kita ingat kita mamai dan ngigau.. tapi kita sebenarnya kita sedar apa yang berlaku..
Esok hari nya terjadi lagi,, terfikir gelombang yang sama tapi cepat² alihkan perhatian.. tu jelaa last,, sekarang dah tak ada lagi macamtu..
Sampai sekarang tak pasti apa yang berlaku kat diri sendiri.. huhu
selalu je mcm n
 

tengkuganas

DFM Hackers
DFM Hackers
LV
0
 
19 Jun 2021
451
1,842
DragonCoin
162,908.00
Famos Amos [ BANGSAWAN ]
NCR M16
Duplex Apartment
Ulat Gonggok Gergasi
pernah x kau nak tidur,tapi masa ko pejam mata tu otak ko cuba tarik kau ke alam bawah sedar?dan akan berlaku flash serta gegaran yang ko xmampu ikut?? dan ini yang kerap berlaku pada diri aku setiap kali nak tidur.setiap kali benda n berlaku aku terpaksa sentap kesadaran aku supaya x terjebak dalam tarikan alam bawah sedar.sumpah nafas kau mcm sangkut masa kau tarik kesadaran kau,ke aku sorang je alami benda n?
Meh saya share 1 trick….
Time keadaan mcm tu.. cepat2 bayangkan kita berada di pantai dalam keadaan tenang dan tersenyum, bila dah tenang, bayangkan keluar dari badan…
.
Fasa Ini di namakan astral projection atau meraga sukma.
.
X semua org dapat keadaan mcm tu.…
.
Mcm saya, selalu tersangkut fasa yang terakhir. Kadang2 ada rasa renjatan elektrik di badan.
.
Bila saya rujuk pada pakar, die ckp, itu rembisan tenaga dalaman.
.
Kadang2 x semua dpt apa yang kita inginkan.. cm saya, saya nak astral tapi saya dpt aktifkan chi.. cuma sy x berminat utk kuasai tenaga dalaman. saya hanya mahukan astral projection… 😪😢
 

oyayo

DFM Hackers
DFM Hackers
LV
0
 
29 May 2021
535
5,369
rumahku syurgaku
dakmc.cf
DragonCoin
19,457.00
Tart Nenas
Rumah Kontena
Raspberry Pi 4
Meh saya share 1 trick….
Time keadaan mcm tu.. cepat2 bayangkan kita berada di pantai dalam keadaan tenang dan tersenyum, bila dah tenang, bayangkan keluar dari badan…
.
Fasa Ini di namakan astral projection atau meraga sukma.
.
X semua org dapat keadaan mcm tu.…
.
Mcm saya, selalu tersangkut fasa yang terakhir. Kadang2 ada rasa renjatan elektrik di badan.
.
Bila saya rujuk pada pakar, die ckp, itu rembisan tenaga dalaman.
.
Kadang2 x semua dpt apa yang kita inginkan.. cm saya, saya nak astral tapi saya dpt aktifkan chi.. cuma sy x berminat utk kuasai tenaga dalaman. saya hanya mahukan astral projection… 😪😢
pernah sekali je,sumpah best
 
  • Like
Reactions: tengkuganas

tengkuganas

DFM Hackers
DFM Hackers
LV
0
 
19 Jun 2021
451
1,842
DragonCoin
162,908.00
Famos Amos [ BANGSAWAN ]
NCR M16
Duplex Apartment
Ulat Gonggok Gergasi
pernah sekali je,sumpah best
sifu saya ckp.. Kalau dah sekali dpt astral projection.. mmg susah nak tutup balik… abang oyayo akan sentiasa kerap untuk berada dalam bersedia untuk berlepas.. Kene kawal tidurkan otak atau hati sebelum badan abang oyayo tidur…

edit :
kalau x, abg oyayo akan tidur dalam keadaan ready to flight mode
 

SoulEaters

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
4 Jun 2021
119
323
DragonCoin
4,295.00
Ada sintom2 lain ke sblm ni oyo

Sleep paralysis is when you cannot move or speak as you are waking up or falling asleep. It can be scary but it's harmless and most people will only get it once or twice in their life.
Ouh, ni mcm kita trsedar tpi xlerh nk buka mata & xlerh gerak ker? Saya prnah alami 2 bulan lpas, ia jadi 2 hri skali, xthu knapa, skrg dh tak
 
  • Like
Reactions: Aceofspade

tengkuganas

DFM Hackers
DFM Hackers
LV
0
 
19 Jun 2021
451
1,842
DragonCoin
162,908.00
Famos Amos [ BANGSAWAN ]
NCR M16
Duplex Apartment
Ulat Gonggok Gergasi
Ouh, ni mcm kita trsedar tpi xlerh nk buka mata & xlerh gerak ker? Saya prnah alami 2 bulan lpas, ia jadi 2 hri skali, xthu knapa, skrg dh tak
sleep paralyse.. kalau kene tindih biasanya kita akan nampak benda yang tindih kita. menurut apa yg sy belajar