Anda ada masa untuk sakit kepala ?? πŸ€·β€β™‚οΈ

AlifNajmie

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
5 Jun 2021
320
383
DragonCoin
2,694.00
Redmi Note 11 Pro
assalammualaikum ,hari ni sahaja dah 219 kes kematian naik lagi ,ok sila bawang di bawah πŸ™„πŸš¬
View attachment 8066
yaallah banyak nya. kenapa tak semua je kena kurung dalam rumah eh? macam mula mula dulu. semua tutup, kedailah kilanglah itulah inilah. kan senang. rugi duit tu takpe tapi takkan nak rugi manusia. saya harap sangat tolong lah semua kena kurung macam dulu dulu
 
yaallah banyak nya. kenapa tak semua je kena kurung dalam rumah eh? macam mula mula dulu. semua tutup, kedailah kilanglah itulah inilah. kan senang. rugi duit tu takpe tapi takkan nak rugi manusia. saya harap sangat tolong lah semua kena kurung macam dulu dulu
Orang suruh tutup kilang depa suruh suntik banyak kali ,aptb πŸ™„πŸš¬
 
  • Like
Reactions: Falcon98