Alert AWAS SCAMMER MENGGUNAKAN NAMA DRAGONFORCE MALAYSIA !

This prefix use to attract extra attention from user

SeriGumum

Yang Bernama Seri
DFM Staff
LV
0
 
6 Dec 2021
64
768
Tasik Chini
DragonCoin
12,571.00
Assalamualaikum w.b.t dan selamat malam rakyat Malaysia yang dikasihi sekalian.

Beberapa jam yang lalu, kami telah menerima satu aduan dan tangkap layar seseorang yang telah menyalahgunakan nama DragonForce Malaysia atas tujuan menipu dan mengambil duit mangsa yang teraniaya.

IMG_20221101_191939_224-1.jpg

Di sini kami ingin menafikan sekeras-kerasnya dan menegaskan bahawa pihak DragonForce Malaysia tidak pernah dan tidak akan sesekali menipu atau mengambil wang daripada sesiapa. Kami juga sudah banyak kali menegaskan bahawa kami tidak pernah membuat sebarang perkhidmatan penggodaman atau perkhidmatan menolong mangsa-mangsa penipuan. Tugas kami di sini hanyalah menyampaikan kesedaran tentang keselamatan siber kepada masyarakat umum. Perkara-perkara keji sedemikian amatlah bertentangan dengan prinsip dan matlamat perjuangan kami.

Kepada mereka yang giat menyalahgunakan nama kami dan kerap menipu mangsa-mangsa teraniaya, di dunia mungkin kamu terlepas, tetapi tidak di hadapan Tuhan kelak. Ingatlah dunia ini hanya sementara, harta dan takhta yang kamu kejarkan tidak akan pernah cukup dan akan menghancurkan diri kamu kelak. Sesusah mana pun hidup kamu, ingatlah ramai lagi yang susah. Jangan jadikan kesusahan kamu sebagai tiket untuk kamu menganiaya mereka yang tidak bersalah.

Kami berharap agar mesej ini dapat disebarkan supaya tidak ada lagi individu yang terpedaya dengan mereka yang menyalahgunakan nama kami. Salam sayang daripada kami, DragonForce Malaysia.

-Hak Milik Rakyat Malaysia-

Forum Rasmi: https://dragonforce.io
Radio Rasmi: https://radio.dragonforce.io
Facebook: https://fb.me/dragonforcedotio
Telegram: https://t.me/dragonforceio
Twitter: https://twitter.com/dragonforceio
Instagram: https://instagram.com/dragonforceio
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC9GycRXuy7-WMULPBkBp4Bw
 

Wicther

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
16 Jun 2021
1,485
5,204
21
DragonCoin
5,650.00
Assalamualaikum w.b.t dan selamat malam rakyat Malaysia yang dikasihi sekalian.

Beberapa jam yang lalu, kami telah menerima satu aduan dan tangkap layar seseorang yang telah menyalahgunakan nama DragonForce Malaysia atas tujuan menipu dan mengambil duit mangsa yang teraniaya.


Di sini kami ingin menafikan sekeras-kerasnya dan menegaskan bahawa pihak DragonForce Malaysia tidak pernah dan tidak akan sesekali menipu atau mengambil wang daripada sesiapa. Kami juga sudah banyak kali menegaskan bahawa kami tidak pernah membuat sebarang perkhidmatan penggodaman atau perkhidmatan menolong mangsa-mangsa penipuan. Tugas kami di sini hanyalah menyampaikan kesedaran tentang keselamatan siber kepada masyarakat umum. Perkara-perkara keji sedemikian amatlah bertentangan dengan prinsip dan matlamat perjuangan kami.

Kepada mereka yang giat menyalahgunakan nama kami dan kerap menipu mangsa-mangsa teraniaya, di dunia mungkin kamu terlepas, tetapi tidak di hadapan Tuhan kelak. Ingatlah dunia ini hanya sementara, harta dan takhta yang kamu kejarkan tidak akan pernah cukup dan akan menghancurkan diri kamu kelak. Sesusah mana pun hidup kamu, ingatlah ramai lagi yang susah. Jangan jadikan kesusahan kamu sebagai tiket untuk kamu menganiaya mereka yang tidak bersalah.

Kami berharap agar mesej ini dapat disebarkan supaya tidak ada lagi individu yang terpedaya dengan mereka yang menyalahgunakan nama kami. Salam sayang daripada kami, DragonForce Malaysia.

-Hak Milik Rakyat Malaysia-

Forum Rasmi: https://dragonforce.io
Radio Rasmi: https://radio.dragonforce.io
Facebook: https://fb.me/dragonforcedotio
Telegram: https://t.me/dragonforceio
Twitter: https://twitter.com/dragonforceio
Instagram: https://instagram.com/dragonforceio
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC9GycRXuy7-WMULPBkBp4Bw
Bengong lh siap guna tu ke lawak lh diorang ni aq pun boleh buat macam tu😅
 

Leviathan01

DFM Hackers
DFM Hackers
LV
0
 
16 Jan 2022
240
640
unknown location!
DragonCoin
0.00
Ancient Piranha
DJI Mavic Pro
Apple TV
Fire Red Dragon
Counter-Strike: Global Offensive
Frost Dragon
Assalamualaikum w.b.t dan selamat malam rakyat Malaysia yang dikasihi sekalian.

Beberapa jam yang lalu, kami telah menerima satu aduan dan tangkap layar seseorang yang telah menyalahgunakan nama DragonForce Malaysia atas tujuan menipu dan mengambil duit mangsa yang teraniaya.


Di sini kami ingin menafikan sekeras-kerasnya dan menegaskan bahawa pihak DragonForce Malaysia tidak pernah dan tidak akan sesekali menipu atau mengambil wang daripada sesiapa. Kami juga sudah banyak kali menegaskan bahawa kami tidak pernah membuat sebarang perkhidmatan penggodaman atau perkhidmatan menolong mangsa-mangsa penipuan. Tugas kami di sini hanyalah menyampaikan kesedaran tentang keselamatan siber kepada masyarakat umum. Perkara-perkara keji sedemikian amatlah bertentangan dengan prinsip dan matlamat perjuangan kami.

Kepada mereka yang giat menyalahgunakan nama kami dan kerap menipu mangsa-mangsa teraniaya, di dunia mungkin kamu terlepas, tetapi tidak di hadapan Tuhan kelak. Ingatlah dunia ini hanya sementara, harta dan takhta yang kamu kejarkan tidak akan pernah cukup dan akan menghancurkan diri kamu kelak. Sesusah mana pun hidup kamu, ingatlah ramai lagi yang susah. Jangan jadikan kesusahan kamu sebagai tiket untuk kamu menganiaya mereka yang tidak bersalah.

Kami berharap agar mesej ini dapat disebarkan supaya tidak ada lagi individu yang terpedaya dengan mereka yang menyalahgunakan nama kami. Salam sayang daripada kami, DragonForce Malaysia.

-Hak Milik Rakyat Malaysia-

Forum Rasmi: https://dragonforce.io
Radio Rasmi: https://radio.dragonforce.io
Facebook: https://fb.me/dragonforcedotio
Telegram: https://t.me/dragonforceio
Twitter: https://twitter.com/dragonforceio
Instagram: https://instagram.com/dragonforceio
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC9GycRXuy7-WMULPBkBp4Bw
Bjorka team? Pffuu anak sapa nii😂idola betul dia dengan si bjorka hahaha sampai sampai jual nama hacker2 besar
 

BuBat

DragonForce Esport
DFM Leader
LV
0
 
5 Jun 2021
1,305
2,547
HQ DragonForce Esport
DragonCoin
4,340.00
Assalamualaikum w.b.t dan selamat malam rakyat Malaysia yang dikasihi sekalian.

Beberapa jam yang lalu, kami telah menerima satu aduan dan tangkap layar seseorang yang telah menyalahgunakan nama DragonForce Malaysia atas tujuan menipu dan mengambil duit mangsa yang teraniaya.


Di sini kami ingin menafikan sekeras-kerasnya dan menegaskan bahawa pihak DragonForce Malaysia tidak pernah dan tidak akan sesekali menipu atau mengambil wang daripada sesiapa. Kami juga sudah banyak kali menegaskan bahawa kami tidak pernah membuat sebarang perkhidmatan penggodaman atau perkhidmatan menolong mangsa-mangsa penipuan. Tugas kami di sini hanyalah menyampaikan kesedaran tentang keselamatan siber kepada masyarakat umum. Perkara-perkara keji sedemikian amatlah bertentangan dengan prinsip dan matlamat perjuangan kami.

Kepada mereka yang giat menyalahgunakan nama kami dan kerap menipu mangsa-mangsa teraniaya, di dunia mungkin kamu terlepas, tetapi tidak di hadapan Tuhan kelak. Ingatlah dunia ini hanya sementara, harta dan takhta yang kamu kejarkan tidak akan pernah cukup dan akan menghancurkan diri kamu kelak. Sesusah mana pun hidup kamu, ingatlah ramai lagi yang susah. Jangan jadikan kesusahan kamu sebagai tiket untuk kamu menganiaya mereka yang tidak bersalah.

Kami berharap agar mesej ini dapat disebarkan supaya tidak ada lagi individu yang terpedaya dengan mereka yang menyalahgunakan nama kami. Salam sayang daripada kami, DragonForce Malaysia.

-Hak Milik Rakyat Malaysia-

Forum Rasmi: https://dragonforce.io
Radio Rasmi: https://radio.dragonforce.io
Facebook: https://fb.me/dragonforcedotio
Telegram: https://t.me/dragonforceio
Twitter: https://twitter.com/dragonforceio
Instagram: https://instagram.com/dragonforceio
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC9GycRXuy7-WMULPBkBp4Bw
share dekat rakan2 sosial media korang. kita taknak org salah guna nama dan sekaligus menyebabkan rakan2 tertipu dengan modus ni.
 

hafixsaimi

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
4 Jun 2021
326
1,236
kelantan
DragonCoin
7,229.00
Assalamualaikum w.b.t dan selamat malam rakyat Malaysia yang dikasihi sekalian.

Beberapa jam yang lalu, kami telah menerima satu aduan dan tangkap layar seseorang yang telah menyalahgunakan nama DragonForce Malaysia atas tujuan menipu dan mengambil duit mangsa yang teraniaya.


Di sini kami ingin menafikan sekeras-kerasnya dan menegaskan bahawa pihak DragonForce Malaysia tidak pernah dan tidak akan sesekali menipu atau mengambil wang daripada sesiapa. Kami juga sudah banyak kali menegaskan bahawa kami tidak pernah membuat sebarang perkhidmatan penggodaman atau perkhidmatan menolong mangsa-mangsa penipuan. Tugas kami di sini hanyalah menyampaikan kesedaran tentang keselamatan siber kepada masyarakat umum. Perkara-perkara keji sedemikian amatlah bertentangan dengan prinsip dan matlamat perjuangan kami.

Kepada mereka yang giat menyalahgunakan nama kami dan kerap menipu mangsa-mangsa teraniaya, di dunia mungkin kamu terlepas, tetapi tidak di hadapan Tuhan kelak. Ingatlah dunia ini hanya sementara, harta dan takhta yang kamu kejarkan tidak akan pernah cukup dan akan menghancurkan diri kamu kelak. Sesusah mana pun hidup kamu, ingatlah ramai lagi yang susah. Jangan jadikan kesusahan kamu sebagai tiket untuk kamu menganiaya mereka yang tidak bersalah.

Kami berharap agar mesej ini dapat disebarkan supaya tidak ada lagi individu yang terpedaya dengan mereka yang menyalahgunakan nama kami. Salam sayang daripada kami, DragonForce Malaysia.

-Hak Milik Rakyat Malaysia-

Forum Rasmi: https://dragonforce.io
Radio Rasmi: https://radio.dragonforce.io
Facebook: https://fb.me/dragonforcedotio
Telegram: https://t.me/dragonforceio
Twitter: https://twitter.com/dragonforceio
Instagram: https://instagram.com/dragonforceio
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC9GycRXuy7-WMULPBkBp4Bw
Asal tools phishing do?😂😂 nak bagi nampak macam hacker2 ke
 

OpaGanaz

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
13 Nov 2021
10
28
DragonCoin
2,530.00
Assalamualaikum w.b.t dan selamat malam rakyat Malaysia yang dikasihi sekalian.

Beberapa jam yang lalu, kami telah menerima satu aduan dan tangkap layar seseorang yang telah menyalahgunakan nama DragonForce Malaysia atas tujuan menipu dan mengambil duit mangsa yang teraniaya.


Di sini kami ingin menafikan sekeras-kerasnya dan menegaskan bahawa pihak DragonForce Malaysia tidak pernah dan tidak akan sesekali menipu atau mengambil wang daripada sesiapa. Kami juga sudah banyak kali menegaskan bahawa kami tidak pernah membuat sebarang perkhidmatan penggodaman atau perkhidmatan menolong mangsa-mangsa penipuan. Tugas kami di sini hanyalah menyampaikan kesedaran tentang keselamatan siber kepada masyarakat umum. Perkara-perkara keji sedemikian amatlah bertentangan dengan prinsip dan matlamat perjuangan kami.

Kepada mereka yang giat menyalahgunakan nama kami dan kerap menipu mangsa-mangsa teraniaya, di dunia mungkin kamu terlepas, tetapi tidak di hadapan Tuhan kelak. Ingatlah dunia ini hanya sementara, harta dan takhta yang kamu kejarkan tidak akan pernah cukup dan akan menghancurkan diri kamu kelak. Sesusah mana pun hidup kamu, ingatlah ramai lagi yang susah. Jangan jadikan kesusahan kamu sebagai tiket untuk kamu menganiaya mereka yang tidak bersalah.

Kami berharap agar mesej ini dapat disebarkan supaya tidak ada lagi individu yang terpedaya dengan mereka yang menyalahgunakan nama kami. Salam sayang daripada kami, DragonForce Malaysia.

-Hak Milik Rakyat Malaysia-

Forum Rasmi: https://dragonforce.io
Radio Rasmi: https://radio.dragonforce.io
Facebook: https://fb.me/dragonforcedotio
Telegram: https://t.me/dragonforceio
Twitter: https://twitter.com/dragonforceio
Instagram: https://instagram.com/dragonforceio
YouTube: https://www.youtube.comMULPBkB

Assalamualaikum w.b.t dan selamat malam rakyat Malaysia yang dikasihi sekalian.

Beberapa jam yang lalu, kami telah menerima satu aduan dan tangkap layar seseorang yang telah menyalahgunakan nama DragonForce Malaysia atas tujuan menipu dan mengambil duit mangsa yang teraniaya.


Di sini kami ingin menafikan sekeras-kerasnya dan menegaskan bahawa pihak DragonForce Malaysia tidak pernah dan tidak akan sesekali menipu atau mengambil wang daripada sesiapa. Kami juga sudah banyak kali menegaskan bahawa kami tidak pernah membuat sebarang perkhidmatan penggodaman atau perkhidmatan menolong mangsa-mangsa penipuan. Tugas kami di sini hanyalah menyampaikan kesedaran tentang keselamatan siber kepada masyarakat umum. Perkara-perkara keji sedemikian amatlah bertentangan dengan prinsip dan matlamat perjuangan kami.

Kepada mereka yang giat menyalahgunakan nama kami dan kerap menipu mangsa-mangsa teraniaya, di dunia mungkin kamu terlepas, tetapi tidak di hadapan Tuhan kelak. Ingatlah dunia ini hanya sementara, harta dan takhta yang kamu kejarkan tidak akan pernah cukup dan akan menghancurkan diri kamu kelak. Sesusah mana pun hidup kamu, ingatlah ramai lagi yang susah. Jangan jadikan kesusahan kamu sebagai tiket untuk kamu menganiaya mereka yang tidak bersalah.

Kami berharap agar mesej ini dapat disebarkan supaya tidak ada lagi individu yang terpedaya dengan mereka yang menyalahgunakan nama kami. Salam sayang daripada kami, DragonForce Malaysia.

-Hak Milik Rakyat Malaysia-

Forum Rasmi: https://dragonforce.io
Radio Rasmi: https://radio.dragonforce.io
Facebook: https://fb.me/dragonforcedotio
Telegram: https://t.me/dragonforceio
Twitter: https://twitter.com/dragonforceio
Instagram: https://instagram.com/dragonforceio
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC9GycRXuy7-WMULPBkBp4Bw
Alert
 
  • Like
Reactions: Syedhafiz1234

Latz

Hackers Leader
DFM Hackers Leader
LV
0
 
5 Jun 2021
578
9,513
Rust
DragonCoin
241,870,856.00
Tart Nenas
Mystery Box [ LEGENDARY ] 🔥🔥🔥
Smart Stereo Headset SM0087
Fire Red Dragon
Raspberry Pi 4
Black Dragon
PERHATIAN ! PENIPUAN MENGGUNAKAN NAMA DRAGONFORCE MALAYSIA.

60834a63-3f27-4a68-aadb-7dea8f02054e.jpg
2022-11-21 00_57_36-38AD36C5-7AB7-431A-9468-126152D328FF (1).png ‎- Photos.png


Admin DFM dan ahli yang bertitle Hacker diforum tidak menjalankan aktiviti dan tugas untuk melakukan apa sahaja servis berbayar dan tidak akan menawarkan sebarang bentuk khidmat kepada orang awam. Anda juga boleh membuat semakan di laman Jabatan Siasatan Jenayah Komersil Polis DiRaja Malaysia. Elakkan daripada terjerat dan tertipu oleh pemerdaya di alam maya dan menyamar serta menawarkan sesuatu yang tidak masuk akal kepada anda. Group Facebook diatas adalah FAKE!

INGAT! Semak dahulu sebelum terkena. Anda sahaja yang mampu mencegahnya. Sekiranya terdapat sebarang aduan dan maklumat yang telah dipastikan sahih, sila salurkan di ruangan "Public Complaints" di forum kami.
 
Last edited:

musvf3i

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
4 Jun 2021
12
30
DragonCoin
4,482.00
Assalamualaikum w.b.t dan selamat malam rakyat Malaysia yang dikasihi sekalian.

Beberapa jam yang lalu, kami telah menerima satu aduan dan tangkap layar seseorang yang telah menyalahgunakan nama DragonForce Malaysia atas tujuan menipu dan mengambil duit mangsa yang teraniaya.


Di sini kami ingin menafikan sekeras-kerasnya dan menegaskan bahawa pihak DragonForce Malaysia tidak pernah dan tidak akan sesekali menipu atau mengambil wang daripada sesiapa. Kami juga sudah banyak kali menegaskan bahawa kami tidak pernah membuat sebarang perkhidmatan penggodaman atau perkhidmatan menolong mangsa-mangsa penipuan. Tugas kami di sini hanyalah menyampaikan kesedaran tentang keselamatan siber kepada masyarakat umum. Perkara-perkara keji sedemikian amatlah bertentangan dengan prinsip dan matlamat perjuangan kami.

Kepada mereka yang giat menyalahgunakan nama kami dan kerap menipu mangsa-mangsa teraniaya, di dunia mungkin kamu terlepas, tetapi tidak di hadapan Tuhan kelak. Ingatlah dunia ini hanya sementara, harta dan takhta yang kamu kejarkan tidak akan pernah cukup dan akan menghancurkan diri kamu kelak. Sesusah mana pun hidup kamu, ingatlah ramai lagi yang susah. Jangan jadikan kesusahan kamu sebagai tiket untuk kamu menganiaya mereka yang tidak bersalah.

Kami berharap agar mesej ini dapat disebarkan supaya tidak ada lagi individu yang terpedaya dengan mereka yang menyalahgunakan nama kami. Salam sayang daripada kami, DragonForce Malaysia.

-Hak Milik Rakyat Malaysia-

Forum Rasmi: https://dragonforce.io
Radio Rasmi: https://radio.dragonforce.io
Facebook: https://fb.me/dragonforcedotio
Telegram: https://t.me/dragonforceio
Twitter: https://twitter.com/dragonforceio
Instagram: https://instagram.com/dragonforceio
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC9GycRXuy7-WMULPBkBp4Bw
mmg jilake scammer mcm nie.harap cpt la ke dalam
 

hambaAllah0000

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
10 Jan 2024
1
0
DragonCoin
140.00
Salam min, saya hampir terkena haaaa. Saya dh la mmg kne scam pastu dia kata boleh tolong tapi kne bankin dulu pada acc dyorg , aku sedih la dh la takde duit pastu kne scam buat kali kedua
 

Haizaazman

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
11 Jan 2024
3
5
28
Bandar Baharu
DragonCoin
165.00
Assalamualaikum w.b.t dan selamat malam rakyat Malaysia yang dikasihi sekalian.

Beberapa jam yang lalu, kami telah menerima satu aduan dan tangkap layar seseorang yang telah menyalahgunakan nama DragonForce Malaysia atas tujuan menipu dan mengambil duit mangsa yang teraniaya.


Di sini kami ingin menafikan sekeras-kerasnya dan menegaskan bahawa pihak DragonForce Malaysia tidak pernah dan tidak akan sesekali menipu atau mengambil wang daripada sesiapa. Kami juga sudah banyak kali menegaskan bahawa kami tidak pernah membuat sebarang perkhidmatan penggodaman atau perkhidmatan menolong mangsa-mangsa penipuan. Tugas kami di sini hanyalah menyampaikan kesedaran tentang keselamatan siber kepada masyarakat umum. Perkara-perkara keji sedemikian amatlah bertentangan dengan prinsip dan matlamat perjuangan kami.

Kepada mereka yang giat menyalahgunakan nama kami dan kerap menipu mangsa-mangsa teraniaya, di dunia mungkin kamu terlepas, tetapi tidak di hadapan Tuhan kelak. Ingatlah dunia ini hanya sementara, harta dan takhta yang kamu kejarkan tidak akan pernah cukup dan akan menghancurkan diri kamu kelak. Sesusah mana pun hidup kamu, ingatlah ramai lagi yang susah. Jangan jadikan kesusahan kamu sebagai tiket untuk kamu menganiaya mereka yang tidak bersalah.

Kami berharap agar mesej ini dapat disebarkan supaya tidak ada lagi individu yang terpedaya dengan mereka yang menyalahgunakan nama kami. Salam sayang daripada kami, DragonForce Malaysia.

-Hak Milik Rakyat Malaysia-

Forum Rasmi: https://dragonforce.io
Radio Rasmi: https://radio.dragonforce.io
Facebook: https://fb.me/dragonforcedotio
Telegram: https://t.me/dragonforceio
Twitter: https://twitter.com/dragonforceio
Instagram: https://instagram.com/dragonforceio
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC9GycRXuy7-WMULPBkBp4Bw