Kitab suci Al - Quran dibakar

BuBat

DragonForce Esport
DFM Leader
LV
0
 
5 Jun 2021
1,305
2,555
HQ DragonForce Esport
DragonCoin
4,340.00
Semakin hari kita dikejutkan dengan berita-berita yang kurang enak didengari . Sebagai rakyat malaysia dan yang beragama islam isu yg dimainkan kalini sangat la sensitif kerana ia melibatkan kitab suci Al -Quran .

apa yang sedang bermain diminda mereka takkala malaysia masih lagi bergelumang dengan wabak pandemik .

ternyata yang lebih mengejutkan si pelaku seorang yang beragama islam dan memakai tudung .

Apa kata Anda ?
(
Pastikan comment yang helok aje ye )

Video gadis membakar kitab suci Al - Quran
 

Falcon98

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
6 Jun 2021
2,666
30,408
San Francisco, Malaysia
reusagi98.blogspot.com
DragonCoin
14,482,745.00
Tart Nenas
Apple Macbook Pro 13
Redmi Note 11 Pro
DJI Mavic Pro
Samsung Galaxy Z FLIP 3
Apple TV
Semoga Allah SWT membuka pintu hatinya dan juga memberikan hidayah kepada hambanya yang seorang itu supaya hambanya itu sempat bertaubat. Aamiin ya rabbal alamin.

Pengajaran yang saya dapat disini:
Kita ini hanyalah manusia dan jangan sesekali merasakan kita itu paling berkuasa Sesungguhnya Allah SWT adalah yang paling Maha Berkuasa.

Aku terpikir an, kalau masa dia tengah bakar Al-Quran tu, lepas tu pada masa tu jugak dah tertulis ajal dia kat situ, and dia pun meninggal semasa tengah bakar Al-Quran, aku tak dapat bayangkan.. ermm...
 

Duraain

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
12 Jun 2021
77
1,974
DragonCoin
0.00
Semakin hari kita dikejutkan dengan berita-berita yang kurang enak didengari . Sebagai rakyat malaysia dan yang beragama islam isu yg dimainkan kalini sangat la sensitif kerana ia melibatkan kitab suci Al -Quran .

apa yang sedang bermain diminda mereka takkala malaysia masih lagi bergelumang dengan wabak pandemik .

ternyata yang lebih mengejutkan si pelaku seorang yang beragama islam dan memakai tudung .

Apa kata Anda ?
(
Pastikan comment yang helok aje ye )

Video gadis membakar kitab suci Al - Quran
ya allah.. ain pun tahu benda ni daripada instafamous.. tak hormat quran langsung. quran pemnbimbing manusia untuk ke syurga
 
  • Like
Reactions: Muhammad_Adam65

Tanah melayu

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
4 Jun 2021
882
9,850
🛑ㄒ卂几卂卄_爪乇ㄥ卂ㄚㄩ🛑
DragonCoin
6,736.00
Semakin hari kita dikejutkan dengan berita-berita yang kurang enak didengari . Sebagai rakyat malaysia dan yang beragama islam isu yg dimainkan kalini sangat la sensitif kerana ia melibatkan kitab suci Al -Quran .

apa yang sedang bermain diminda mereka takkala malaysia masih lagi bergelumang dengan wabak pandemik .

ternyata yang lebih mengejutkan si pelaku seorang yang beragama islam dan memakai tudung .

Apa kata Anda ?
(
Pastikan comment yang helok aje ye )

Video gadis membakar kitab suci Al - Quran
Semoga budak ni di berikan peluang dan kesedaran
 
  • Like
Reactions: Muhammad_Adam65