Open Koleksi Manusia Yang Menggunakan Nama DFM Tanpa Izin

Falcon98

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
6 Jun 2021
2,666
30,408
San Francisco, Malaysia
reusagi98.blogspot.com
DragonCoin
14,482,745.00
Tart Nenas
Apple Macbook Pro 13
Redmi Note 11 Pro
DJI Mavic Pro
Samsung Galaxy Z FLIP 3
Apple TV
Assalamualaikum semua.

Nak tanya, ada di antara korang yang kenal tak pengguna TikTok seperti yang saya tunjukkan di dalam gambar di bawah ini?



Screenshot_2022-03-21-14-57-24-058_com.ss.android.ugc.trill.jpg

Beliau berada di dalam forum ini katanya.
Beliau menarik minat saya sebab katanya dia adalah anggota DragonForce Malaysia. Dia duk sebar yang dia tu ahli persatuan DragonForce Malaysia. Saya nak tahu maksud dia apa sebenarnya, sama ada dia ahli forum atau macam mana.
Rasa curious la. And katanya dia ada tolong-tolong sikit berkaitan dengan kes budak viral, Nia tu.
Saya bukan apa, nak kenal-kenal je.

Kalau ada yang mengenali beliau or pengguna tu sendiri perasan saya punya thread ni, boleh la PM saya.
Alaaaa nak kenal-kenal je.

Harap forumers semua bantu saya. Maklumla, tetiber jadi fans dia sebab dia kan kata dia dari DragonForce Malaysia.
Kalau saya ada salah silap, boleh tegur.
Sekian, terima kasih.
Kerjasama anda semua amatlah saya hargai.​
 
Last edited:

Anniehwehwe

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
11 Jun 2021
349
5,716
reptile addicts
twitter.com
DragonCoin
2,009.00
Black Dragon
Fire Red Dragon
Frost Dragon
Ancient Dragon
Rawr The Fat Tiger
Small PO The Panda
Assalamualaikum semua.

Nak tanya, ada di antara korang yang kenal tak pengguna TikTok seperti yang saya tunjukkan di dalam gambar di bawah ini?



View attachment 20580

Beliau berada di dalam forum ini katanya.
Beliau menarik minat saya sebab katanya dia adalah anggota DragonForce Malaysia. Dia duk sebar yang dia tu ahli persatuan DragonForce Malaysia. Saya nak tahu maksud dia apa sebenarnya, sama ada dia ahli forum atau macam mana.
Rasa curious la. And katanya dia ada tolong-tolong sikit berkaitan dengan kes budak viral, Nia tu.
Saya bukan apa, nak kenal-kenal je.

Kalau ada yang mengenali beliau or pengguna tu sendiri perasan saya punya thread ni, boleh la PM saya.
Alaaaa nak kenal-kenal je.

Harap forumers semua bantu saya. Maklumla, tetiber jadi fans dia sebab dia kan kata dia dari DragonForce Malaysia.
Kalau saya ada salah silap, boleh tegur.
Sekian, terima kasih.
Kerjasama anda semua amatlah saya hargai.​
Saya juga mencari insan ini
 

Hakimforce

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
21 Mar 2022
1
7
DragonCoin
2,150.00
Assalamualaikum semua.

Nak tanya, ada di antara korang yang kenal tak pengguna TikTok seperti yang saya tunjukkan di dalam gambar di bawah ini?



View attachment 20580

Beliau berada di dalam forum ini katanya.
Beliau menarik minat saya sebab katanya dia adalah anggota DragonForce Malaysia. Dia duk sebar yang dia tu ahli persatuan DragonForce Malaysia. Saya nak tahu maksud dia apa sebenarnya, sama ada dia ahli forum atau macam mana.
Rasa curious la. And katanya dia ada tolong-tolong sikit berkaitan dengan kes budak viral, Nia tu.
Saya bukan apa, nak kenal-kenal je.

Kalau ada yang mengenali beliau or pengguna tu sendiri perasan saya punya thread ni, boleh la PM saya.
Alaaaa nak kenal-kenal je.

Harap forumers semua bantu saya. Maklumla, tetiber jadi fans dia sebab dia kan kata dia dari DragonForce Malaysia.
Kalau saya ada salah silap, boleh tegur.
Sekian, terima kasih.
Kerjasama anda semua amatlah saya hargai.​
Woi maaf lah
 

Fatallerror89

DFM Hackers
DFM Hackers
LV
0
 
2 Jun 2021
108
514
tidak di ketahui
masih.belum.fikir.com
DragonCoin
6,875.00
Ancient Piranha
Oyen The Arrogant Cat
Assalamualaikum semua.

Nak tanya, ada di antara korang yang kenal tak pengguna TikTok seperti yang saya tunjukkan di dalam gambar di bawah ini?



View attachment 20580

Beliau berada di dalam forum ini katanya.
Beliau menarik minat saya sebab katanya dia adalah anggota DragonForce Malaysia. Dia duk sebar yang dia tu ahli persatuan DragonForce Malaysia. Saya nak tahu maksud dia apa sebenarnya, sama ada dia ahli forum atau macam mana.
Rasa curious la. And katanya dia ada tolong-tolong sikit berkaitan dengan kes budak viral, Nia tu.
Saya bukan apa, nak kenal-kenal je.

Kalau ada yang mengenali beliau or pengguna tu sendiri perasan saya punya thread ni, boleh la PM saya.
Alaaaa nak kenal-kenal je.

Harap forumers semua bantu saya. Maklumla, tetiber jadi fans dia sebab dia kan kata dia dari DragonForce Malaysia.
Kalau saya ada salah silap, boleh tegur.
Sekian, terima kasih.
Kerjasama anda semua amatlah saya hargai.​
Dgn penuh keyakinan, ak xkenal beliau.. nia tu kes ape siak.. what the heck ngaku anggota DF.. 2016? Apsal ler xckp 2000 jer..
 

MARINE

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
5 Jul 2021
345
1,356
DragonCoin
4,978.00
Ancient Dragon
White Cat The MadCat
Eagle
Assalamualaikum semua.

Nak tanya, ada di antara korang yang kenal tak pengguna TikTok seperti yang saya tunjukkan di dalam gambar di bawah ini?



View attachment 20580

Beliau berada di dalam forum ini katanya.
Beliau menarik minat saya sebab katanya dia adalah anggota DragonForce Malaysia. Dia duk sebar yang dia tu ahli persatuan DragonForce Malaysia. Saya nak tahu maksud dia apa sebenarnya, sama ada dia ahli forum atau macam mana.
Rasa curious la. And katanya dia ada tolong-tolong sikit berkaitan dengan kes budak viral, Nia tu.
Saya bukan apa, nak kenal-kenal je.

Kalau ada yang mengenali beliau or pengguna tu sendiri perasan saya punya thread ni, boleh la PM saya.
Alaaaa nak kenal-kenal je.

Harap forumers semua bantu saya. Maklumla, tetiber jadi fans dia sebab dia kan kata dia dari DragonForce Malaysia.
Kalau saya ada salah silap, boleh tegur.
Sekian, terima kasih.
Kerjasama anda semua amatlah saya hargai.​
Member ayahpin kut✨