Let's Troll and Talk about Zionist!

Falcon98

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
6 Jun 2021
2,666
30,407
San Francisco, Malaysia
reusagi98.blogspot.com
DragonCoin
14,482,745.00
Tart Nenas
Apple Macbook Pro 13
Redmi Note 11 Pro
DJI Mavic Pro
Samsung Galaxy Z FLIP 3
Apple TV
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hi DFM Rangers sekalian.​


Senyap je. Takde benda nak buat ke? Jom lah membawang.



Aku sebenarnya nak cerita berkenaan dengan isu Palestin dan juga Tentera idf.
Yes!
Isu berkenaan dua pihak ini masih belum tamat lagi.

Untuk yang dah lupa ataupun dah tak ikut lagi perkembangan semasa berkenaan dengan Palestin, aku akan ceritakan serba sedikit berkenaan dengan isu ini.

Melalui pembacaan aku didalam laman web Wikipedia (Link boleh ditekan disini) semua ini bermula dah lama tapi yang menyebabkan semua ini menjadi topik hangat di seluruh dunia adalah peristiwa yang berlaku semasa hujung bulan Ramadhan yang lepas. Ia bermula daripada sebuah pertembungan antara penunjuk perasaan Palestin dan pihak polis zionis mengenai keputusan Mahkamah Agung Israel yang dirancang mengenai pengusiran rakyat Palestin di Sheikh Jarrah, Yerusalem Timur. Pertembungan yang bertepatan dengan cuti Laylat al-Qadr dan Hari Jerusalem, mengakibatkan lebih dari 300 orang cedera, kebanyakannya orang awam Palestin, dan lebih dari 20 orang Palestin terbunuh semasa serangan udara. Serangan tersebut menimbulkan kecaman antarabangsa dan mengakibatkan penundaan keputusan Mahkamah Agung selama 30 hari ketika Ketua Hakim zionis Avichai Mandelblit berusaha untuk mengurangkan ketegangan. Pada 9 Mei, setelah penduduk Palestin di Kubah Al-Sakhrah menyimpan batu - batu, dan bunga api, pasukan polis zionis menyerbu Masjid Al-Aqsa, tempat suci utama bagi umat Islam, menjelang perarakan bendera oleh golongan nasionalis Yahudi kanan jauh yang kemudian dibatalkan.

Disebabkan perkara di atas, ramai penduduk Palestin yang tidak bersalah telah dibunuh oleh tentera IDF Zionis. Kesian kan? Memang tak berperikemanusian dorang ni. Mana taknya, tanpa belas kasihan, dorang buat orang Palestin ni macam apa dah. Ada sampai hanya sebab budak-budak baling batu dekat tentera IDF Zionis, budak-budak Palestin ditangkap. Ada jugak yang kena pukul. Ada jugak yang kena tembak.

Pengecut tak?

Sebab dibaling dengan batu, tentera idf zionis sanggup bunuh, pukul dan tangkap orang Palestin. Kanak-kanak pun kena tangkap kot weyh. Batu tu orang Palestin buat senjata sebab yang tentera zionis idf serang tu penduduk a.k.a orang awam. Dorang takde alatan canggih macam tentera ada
Nampak tak ketidakadilan disitu?

Hari ini, aku ada dapat beberapa info daripada someone ,Katanya tentera zionis idf buat hal lagi Kali ni teruk jugak la ,Sejak daripada hari Sabtu yang lepas lagi, tentera zionis idf telah mengebom sekumpulan penunjuk perasaan daripada Palestin, Daripada pembacaan aku di dalam surat khabar Berita Harian Online (Link ke surat khabar online), lebih daripada 40 orang telah tercedera.

Korang rasa?

Hanya sebab Palestin buat rombongan menunjuk perasaan. Sampai kena bom dengan tentera zionis idf Pengecut tak dorang ni?


Yang aku tak faham, dalam media sosial dorang, dalam berita dorang, semua cakap orang Palestin start dulu semua ni. Kira macam orang Zionis ni nak satu dunia fikir yang zionis ni adalah mangsa, bukan pemangsa dengan mereka cerita yang mengarut.

Tapi dorang tak pandai la nak menipu. Ingat tak team DragonForce Malaysia pernah hack CCTV dorang ? Apa yang dorang tengah buat kat rumah ? Kat tempat keja dorang? Goyang-goyang kaki ? weyh !!!

Ada dorang takut ??

Ada dorang nampak macam mangsa dekat sini ??

(Zionis lahanat. Penipu besar) 🔥

Dorang ni nampak macam tak faham bahasa kan?
Jadi?
Apa patut kita buat untuk kenakan Zionis ini?

#OpsBedil lagi sekali ke macam mana?

Bincangkan di ruangan komen.
YANG TAK BUAT INTRO DEKAT SECTION INTRODUCTION & TAK LETAK GAMBAR PROFILE MOHON JANGAN KOMEN!!!!
 
Last edited:

Tanah melayu

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
4 Jun 2021
882
9,849
🛑ㄒ卂几卂卄_爪乇ㄥ卂ㄚㄩ🛑
DragonCoin
4,736.00
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hi DFM Rangers sekalian.​


Senyap je. Takde benda nak buat ke? Jom lah membawang.



Aku sebenarnya nak cerita berkenaan dengan isu Palestin dan juga Tentera idf.
Yes!
Isu berkenaan dua pihak ini masih belum tamat lagi.

Untuk yang dah lupa ataupun dah tak ikut lagi perkembangan semasa berkenaan dengan Palestin, aku akan ceritakan serba sedikit berkenaan dengan isu ini.

Melalui pembacaan aku didalam laman web Wikipedia (Link boleh ditekan disini) semua ini bermula dah lama tapi yang menyebabkan semua ini menjadi topik hangat di seluruh dunia adalah peristiwa yang berlaku semasa hujung bulan Ramadhan yang lepas. Ia bermula daripada sebuah pertembungan antara penunjuk perasaan Palestin dan pihak polis zionis mengenai keputusan Mahkamah Agung Israel yang dirancang mengenai pengusiran rakyat Palestin di Sheikh Jarrah, Yerusalem Timur. Pertembungan yang bertepatan dengan cuti Laylat al-Qadr dan Hari Jerusalem, mengakibatkan lebih dari 300 orang cedera, kebanyakannya orang awam Palestin, dan lebih dari 20 orang Palestin terbunuh semasa serangan udara. Serangan tersebut menimbulkan kecaman antarabangsa dan mengakibatkan penundaan keputusan Mahkamah Agung selama 30 hari ketika Ketua Hakim zionis Avichai Mandelblit berusaha untuk mengurangkan ketegangan. Pada 9 Mei, setelah penduduk Palestin di Kubah Al-Sakhrah menyimpan batu - batu, dan bunga api, pasukan polis zionis menyerbu Masjid Al-Aqsa, tempat suci utama bagi umat Islam, menjelang perarakan bendera oleh golongan nasionalis Yahudi kanan jauh yang kemudian dibatalkan.

Disebabkan perkara di atas, ramai penduduk Palestin yang tidak bersalah telah dibunuh oleh tentera IDF Zionis. Kesian kan? Memang tak berperikemanusian dorang ni. Mana taknya, tanpa belas kasihan, dorang buat orang Palestin ni macam apa dah. Ada sampai hanya sebab budak-budak baling batu dekat tentera IDF Zionis, budak-budak Palestin ditangkap. Ada jugak yang kena pukul. Ada jugak yang kena tembak.

Pengecut tak?

Sebab dibaling dengan batu, tentera idf zionis sanggup bunuh, pukul dan tangkap orang Palestin. Kanak-kanak pun kena tangkap kot weyh. Batu tu orang Palestin buat senjata sebab yang tentera zionis idf serang tu penduduk a.k.a orang awam. Dorang takde alatan canggih macam tentera ada
Nampak tak ketidakadilan disitu?

Hari ini, aku ada dapat beberapa info daripada someone ,Katanya tentera zionis idf buat hal lagi Kali ni teruk jugak la ,Sejak daripada hari Sabtu yang lepas lagi, tentera zionis idf telah mengebom sekumpulan penunjuk perasaan daripada Palestin, Daripada pembacaan aku di dalam surat khabar Berita Harian Online (Link ke surat khabar online), lebih daripada 40 orang telah tercedera.

Korang rasa?

Hanya sebab Palestin buat rombongan menunjuk perasaan. Sampai kena bom dengan tentera zionis idf Pengecut tak dorang ni?


Yang aku tak faham, dalam media sosial dorang, dalam berita dorang, semua cakap orang Palestin start dulu semua ni. Kira macam orang Zionis ni nak satu dunia fikir yang zionis ni adalah mangsa, bukan pemangsa dengan mereka cerita yang mengarut.

Tapi dorang tak pandai la nak menipu. Ingat tak team DragonForce Malaysia pernah hack CCTV dorang ? Apa yang dorang tengah buat kat rumah ? Kat tempat keja dorang? Goyang-goyang kaki ? weyh !!!

Ada dorang takut ??

Ada dorang nampak macam mangsa dekat sini ??

(Zionis lahanat. Penipu besar) 🔥

Dorang ni nampak macam tak faham bahasa kan?
Jadi?
Apa patut kita buat untuk kenakan Zionis ini?

#OpsBedil lagi sekali ke macam mana?

Bincangkan di ruangan komen.​
waalaikumsalam ,mereka tidak serik dan tak serik sampai hari kiamat ,takan ada penletakan senjata ,itu semua dusta permainan mereka sahaja ,lahanat lah kaum zionis ni ,akan tiba tak lama lagi ,nyawa bumi hanya di hujung tanduk sekarang
 

Nabilah

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
11 Jun 2021
1,591
15,460
Di dimensi yang nyata tatkala dunia ini hanya fana
DragonCoin
147,084,797.00
Lamborghini Sian
Eagle
Oyen The Arrogant Cat
White Cat The MadCat
Charlie Dame...
Ancient Dragon
Waalaikumusalam

Bagi pendapat saya,, mereka (IDF) memang pengecut dan penakut. Sudahlah datang ke Palestine meminta tempat berteduh,, sekarang jadikan bumi Palestine seperti tempat mereka sendiri. Sungguh tak malu!:mad:

Mengenai mendera,, menembak kanak-kanak. Mereka sebenarnya tahu,, kanak-kanak ini lah yang akan meneruskan perjuangan mempertahankan bumi Palestine. Penyambung generasi umat Islam di bumi Palestine. Sebab itu target utama mereka adalah kanak-kanak. Insan yang lemah pada masa ini,, tapi menjadi kuat dan cekal pada masa akan datang. Itu yang mereka takutkan!!

Jangan lupa selitkan doa buat saudara kita di Palestine. Semoga mereka menang dengan Keimanan!!


Menantikan #OpsBedil 3.o ,, DFM sila kembali beraksi!!
 

Falcon98

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
6 Jun 2021
2,666
30,407
San Francisco, Malaysia
reusagi98.blogspot.com
DragonCoin
14,482,745.00
Tart Nenas
Apple Macbook Pro 13
Redmi Note 11 Pro
DJI Mavic Pro
Samsung Galaxy Z FLIP 3
Apple TV
nii mmg teknik diorang, provoke org palestin, lpstu bila baling seketul batu, israel balas dgn roket, dgn alasan utk pertahankan diri, my foot
yes...your foot ..yesss..your foot .
Haah... Tiap org mesti ada perangai yahudi wkwkwkwk sedangkan brg pun ada harga yahudi hmm
itulah...harga skrng macam tanak bagi orang beli.🤦 ok abaikan bab harga...pfftt
 
  • Love
  • Haha
Reactions: scarlet and Makmoor

Duraain

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
12 Jun 2021
77
1,974
DragonCoin
0.00
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hi DFM Rangers sekalian.​


Senyap je. Takde benda nak buat ke? Jom lah membawang.



Aku sebenarnya nak cerita berkenaan dengan isu Palestin dan juga Tentera idf.
Yes!
Isu berkenaan dua pihak ini masih belum tamat lagi.

Untuk yang dah lupa ataupun dah tak ikut lagi perkembangan semasa berkenaan dengan Palestin, aku akan ceritakan serba sedikit berkenaan dengan isu ini.

Melalui pembacaan aku didalam laman web Wikipedia (Link boleh ditekan disini) semua ini bermula dah lama tapi yang menyebabkan semua ini menjadi topik hangat di seluruh dunia adalah peristiwa yang berlaku semasa hujung bulan Ramadhan yang lepas. Ia bermula daripada sebuah pertembungan antara penunjuk perasaan Palestin dan pihak polis zionis mengenai keputusan Mahkamah Agung Israel yang dirancang mengenai pengusiran rakyat Palestin di Sheikh Jarrah, Yerusalem Timur. Pertembungan yang bertepatan dengan cuti Laylat al-Qadr dan Hari Jerusalem, mengakibatkan lebih dari 300 orang cedera, kebanyakannya orang awam Palestin, dan lebih dari 20 orang Palestin terbunuh semasa serangan udara. Serangan tersebut menimbulkan kecaman antarabangsa dan mengakibatkan penundaan keputusan Mahkamah Agung selama 30 hari ketika Ketua Hakim zionis Avichai Mandelblit berusaha untuk mengurangkan ketegangan. Pada 9 Mei, setelah penduduk Palestin di Kubah Al-Sakhrah menyimpan batu - batu, dan bunga api, pasukan polis zionis menyerbu Masjid Al-Aqsa, tempat suci utama bagi umat Islam, menjelang perarakan bendera oleh golongan nasionalis Yahudi kanan jauh yang kemudian dibatalkan.

Disebabkan perkara di atas, ramai penduduk Palestin yang tidak bersalah telah dibunuh oleh tentera IDF Zionis. Kesian kan? Memang tak berperikemanusian dorang ni. Mana taknya, tanpa belas kasihan, dorang buat orang Palestin ni macam apa dah. Ada sampai hanya sebab budak-budak baling batu dekat tentera IDF Zionis, budak-budak Palestin ditangkap. Ada jugak yang kena pukul. Ada jugak yang kena tembak.

Pengecut tak?

Sebab dibaling dengan batu, tentera idf zionis sanggup bunuh, pukul dan tangkap orang Palestin. Kanak-kanak pun kena tangkap kot weyh. Batu tu orang Palestin buat senjata sebab yang tentera zionis idf serang tu penduduk a.k.a orang awam. Dorang takde alatan canggih macam tentera ada
Nampak tak ketidakadilan disitu?

Hari ini, aku ada dapat beberapa info daripada someone ,Katanya tentera zionis idf buat hal lagi Kali ni teruk jugak la ,Sejak daripada hari Sabtu yang lepas lagi, tentera zionis idf telah mengebom sekumpulan penunjuk perasaan daripada Palestin, Daripada pembacaan aku di dalam surat khabar Berita Harian Online (Link ke surat khabar online), lebih daripada 40 orang telah tercedera.

Korang rasa?

Hanya sebab Palestin buat rombongan menunjuk perasaan. Sampai kena bom dengan tentera zionis idf Pengecut tak dorang ni?


Yang aku tak faham, dalam media sosial dorang, dalam berita dorang, semua cakap orang Palestin start dulu semua ni. Kira macam orang Zionis ni nak satu dunia fikir yang zionis ni adalah mangsa, bukan pemangsa dengan mereka cerita yang mengarut.

Tapi dorang tak pandai la nak menipu. Ingat tak team DragonForce Malaysia pernah hack CCTV dorang ? Apa yang dorang tengah buat kat rumah ? Kat tempat keja dorang? Goyang-goyang kaki ? weyh !!!

Ada dorang takut ??

Ada dorang nampak macam mangsa dekat sini ??

(Zionis lahanat. Penipu besar) 🔥

Dorang ni nampak macam tak faham bahasa kan?
Jadi?
Apa patut kita buat untuk kenakan Zionis ini?

#OpsBedil lagi sekali ke macam mana?

Bincangkan di ruangan komen.​
ops bedil je lagi sekali.... tak faham bahasa
 
  • Love
Reactions: Makmoor

J1ng0

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
5 Jun 2021
284
2,027
32
1t1k Br0quen
DragonCoin
4,495.00
Eagle
Ulat Gonggok Gergasi
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hi DFM Rangers sekalian.​


Senyap je. Takde benda nak buat ke? Jom lah membawang.



Aku sebenarnya nak cerita berkenaan dengan isu Palestin dan juga Tentera idf.
Yes!
Isu berkenaan dua pihak ini masih belum tamat lagi.

Untuk yang dah lupa ataupun dah tak ikut lagi perkembangan semasa berkenaan dengan Palestin, aku akan ceritakan serba sedikit berkenaan dengan isu ini.

Melalui pembacaan aku didalam laman web Wikipedia (Link boleh ditekan disini) semua ini bermula dah lama tapi yang menyebabkan semua ini menjadi topik hangat di seluruh dunia adalah peristiwa yang berlaku semasa hujung bulan Ramadhan yang lepas. Ia bermula daripada sebuah pertembungan antara penunjuk perasaan Palestin dan pihak polis zionis mengenai keputusan Mahkamah Agung Israel yang dirancang mengenai pengusiran rakyat Palestin di Sheikh Jarrah, Yerusalem Timur. Pertembungan yang bertepatan dengan cuti Laylat al-Qadr dan Hari Jerusalem, mengakibatkan lebih dari 300 orang cedera, kebanyakannya orang awam Palestin, dan lebih dari 20 orang Palestin terbunuh semasa serangan udara. Serangan tersebut menimbulkan kecaman antarabangsa dan mengakibatkan penundaan keputusan Mahkamah Agung selama 30 hari ketika Ketua Hakim zionis Avichai Mandelblit berusaha untuk mengurangkan ketegangan. Pada 9 Mei, setelah penduduk Palestin di Kubah Al-Sakhrah menyimpan batu - batu, dan bunga api, pasukan polis zionis menyerbu Masjid Al-Aqsa, tempat suci utama bagi umat Islam, menjelang perarakan bendera oleh golongan nasionalis Yahudi kanan jauh yang kemudian dibatalkan.

Disebabkan perkara di atas, ramai penduduk Palestin yang tidak bersalah telah dibunuh oleh tentera IDF Zionis. Kesian kan? Memang tak berperikemanusian dorang ni. Mana taknya, tanpa belas kasihan, dorang buat orang Palestin ni macam apa dah. Ada sampai hanya sebab budak-budak baling batu dekat tentera IDF Zionis, budak-budak Palestin ditangkap. Ada jugak yang kena pukul. Ada jugak yang kena tembak.

Pengecut tak?

Sebab dibaling dengan batu, tentera idf zionis sanggup bunuh, pukul dan tangkap orang Palestin. Kanak-kanak pun kena tangkap kot weyh. Batu tu orang Palestin buat senjata sebab yang tentera zionis idf serang tu penduduk a.k.a orang awam. Dorang takde alatan canggih macam tentera ada
Nampak tak ketidakadilan disitu?

Hari ini, aku ada dapat beberapa info daripada someone ,Katanya tentera zionis idf buat hal lagi Kali ni teruk jugak la ,Sejak daripada hari Sabtu yang lepas lagi, tentera zionis idf telah mengebom sekumpulan penunjuk perasaan daripada Palestin, Daripada pembacaan aku di dalam surat khabar Berita Harian Online (Link ke surat khabar online), lebih daripada 40 orang telah tercedera.

Korang rasa?

Hanya sebab Palestin buat rombongan menunjuk perasaan. Sampai kena bom dengan tentera zionis idf Pengecut tak dorang ni?


Yang aku tak faham, dalam media sosial dorang, dalam berita dorang, semua cakap orang Palestin start dulu semua ni. Kira macam orang Zionis ni nak satu dunia fikir yang zionis ni adalah mangsa, bukan pemangsa dengan mereka cerita yang mengarut.

Tapi dorang tak pandai la nak menipu. Ingat tak team DragonForce Malaysia pernah hack CCTV dorang ? Apa yang dorang tengah buat kat rumah ? Kat tempat keja dorang? Goyang-goyang kaki ? weyh !!!

Ada dorang takut ??

Ada dorang nampak macam mangsa dekat sini ??

(Zionis lahanat. Penipu besar) 🔥

Dorang ni nampak macam tak faham bahasa kan?
Jadi?
Apa patut kita buat untuk kenakan Zionis ini?

#OpsBedil lagi sekali ke macam mana?

Bincangkan di ruangan komen.​
ni nak kene ops bedil lagi nii....haha
 
  • Love
Reactions: Makmoor

dev_sda2

DFM Guru
DFM Guru
LV
0
 
6 Jun 2021
938
8,961
neo64yt@cheap-potato
neo64yt.codeberg.page
DragonCoin
693,687.00
Fire Red Dragon
Laptop 1 Malaysia, Laptop legend Hacker 2010-now
Myvi
Android
Proton Saga first generation
Eagle
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hi DFM Rangers sekalian.​


Senyap je. Takde benda nak buat ke? Jom lah membawang.



Aku sebenarnya nak cerita berkenaan dengan isu Palestin dan juga Tentera idf.
Yes!
Isu berkenaan dua pihak ini masih belum tamat lagi.

Untuk yang dah lupa ataupun dah tak ikut lagi perkembangan semasa berkenaan dengan Palestin, aku akan ceritakan serba sedikit berkenaan dengan isu ini.

Melalui pembacaan aku didalam laman web Wikipedia (Link boleh ditekan disini) semua ini bermula dah lama tapi yang menyebabkan semua ini menjadi topik hangat di seluruh dunia adalah peristiwa yang berlaku semasa hujung bulan Ramadhan yang lepas. Ia bermula daripada sebuah pertembungan antara penunjuk perasaan Palestin dan pihak polis zionis mengenai keputusan Mahkamah Agung Israel yang dirancang mengenai pengusiran rakyat Palestin di Sheikh Jarrah, Yerusalem Timur. Pertembungan yang bertepatan dengan cuti Laylat al-Qadr dan Hari Jerusalem, mengakibatkan lebih dari 300 orang cedera, kebanyakannya orang awam Palestin, dan lebih dari 20 orang Palestin terbunuh semasa serangan udara. Serangan tersebut menimbulkan kecaman antarabangsa dan mengakibatkan penundaan keputusan Mahkamah Agung selama 30 hari ketika Ketua Hakim zionis Avichai Mandelblit berusaha untuk mengurangkan ketegangan. Pada 9 Mei, setelah penduduk Palestin di Kubah Al-Sakhrah menyimpan batu - batu, dan bunga api, pasukan polis zionis menyerbu Masjid Al-Aqsa, tempat suci utama bagi umat Islam, menjelang perarakan bendera oleh golongan nasionalis Yahudi kanan jauh yang kemudian dibatalkan.

Disebabkan perkara di atas, ramai penduduk Palestin yang tidak bersalah telah dibunuh oleh tentera IDF Zionis. Kesian kan? Memang tak berperikemanusian dorang ni. Mana taknya, tanpa belas kasihan, dorang buat orang Palestin ni macam apa dah. Ada sampai hanya sebab budak-budak baling batu dekat tentera IDF Zionis, budak-budak Palestin ditangkap. Ada jugak yang kena pukul. Ada jugak yang kena tembak.

Pengecut tak?

Sebab dibaling dengan batu, tentera idf zionis sanggup bunuh, pukul dan tangkap orang Palestin. Kanak-kanak pun kena tangkap kot weyh. Batu tu orang Palestin buat senjata sebab yang tentera zionis idf serang tu penduduk a.k.a orang awam. Dorang takde alatan canggih macam tentera ada
Nampak tak ketidakadilan disitu?

Hari ini, aku ada dapat beberapa info daripada someone ,Katanya tentera zionis idf buat hal lagi Kali ni teruk jugak la ,Sejak daripada hari Sabtu yang lepas lagi, tentera zionis idf telah mengebom sekumpulan penunjuk perasaan daripada Palestin, Daripada pembacaan aku di dalam surat khabar Berita Harian Online (Link ke surat khabar online), lebih daripada 40 orang telah tercedera.

Korang rasa?

Hanya sebab Palestin buat rombongan menunjuk perasaan. Sampai kena bom dengan tentera zionis idf Pengecut tak dorang ni?


Yang aku tak faham, dalam media sosial dorang, dalam berita dorang, semua cakap orang Palestin start dulu semua ni. Kira macam orang Zionis ni nak satu dunia fikir yang zionis ni adalah mangsa, bukan pemangsa dengan mereka cerita yang mengarut.

Tapi dorang tak pandai la nak menipu. Ingat tak team DragonForce Malaysia pernah hack CCTV dorang ? Apa yang dorang tengah buat kat rumah ? Kat tempat keja dorang? Goyang-goyang kaki ? weyh !!!

Ada dorang takut ??

Ada dorang nampak macam mangsa dekat sini ??

(Zionis lahanat. Penipu besar) 🔥

Dorang ni nampak macam tak faham bahasa kan?
Jadi?
Apa patut kita buat untuk kenakan Zionis ini?

#OpsBedil lagi sekali ke macam mana?

Bincangkan di ruangan komen.​
#OpsBedil3.0 la jawabnya
 

BuBat

DragonForce Esport
DFM Leader
LV
0
 
5 Jun 2021
1,305
2,545
HQ DragonForce Esport
DragonCoin
4,340.00

Falcon98

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
6 Jun 2021
2,666
30,407
San Francisco, Malaysia
reusagi98.blogspot.com
DragonCoin
14,482,745.00
Tart Nenas
Apple Macbook Pro 13
Redmi Note 11 Pro
DJI Mavic Pro
Samsung Galaxy Z FLIP 3
Apple TV
Standby jelaaa serangan balas,, makin melampau!!:mad::mad:
Semoga gaza diberi kekuatan untuk menahan serangan balas , jahat nya zionis ni diorg serang area awam yang ada ramai warga ibu, anak, orang tua .
Tu la tuh.. mereka kena hadap bom lagi la... kesian aku tngk... ingatkan dah habis ..ada lagi..
 

Falcon98

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
6 Jun 2021
2,666
30,407
San Francisco, Malaysia
reusagi98.blogspot.com
DragonCoin
14,482,745.00
Tart Nenas
Apple Macbook Pro 13
Redmi Note 11 Pro
DJI Mavic Pro
Samsung Galaxy Z FLIP 3
Apple TV
hi korang
bg pndpat anda. say hi kat section Introduction

i mean, sila buat and post your own intro dekat section introduction.

👀

if ada yg tak buat lagi intro atau tak letak gmbr profil, MOHON JANGAN KOMEN SINI!
AKU TAK SUKA.
AKU CHECK SORANG2 TAU!

adehhh aq bru nk thread aq clean drpd kena tegur psl bnda ni..
 
  • Haha
  • Wow
Reactions: Makmoor and Latz