Liverpool Saje Bangkitkan Isu

Be11a

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
10 Sep 2021
2
40
DragonCoin
6,035.00
Hai semua Assalamualaikum rini bella nak citer skitt pasal isu post IG liverpool yang dibuat 1 hari lepas.Semalam bella ade tengokj story kawan nii pastu dia post pasal Liverpool post gambar bintang israel.Pastu dia ade tulis laa bahasa ape tah x faham aku. Capture.PNG Pastu kat dalam tuu pon penuh laa orang kecam ape yang Liverpool ni dah buat kan.So saya mintak benda2 cani perlu laa diambil perhatian terutamanya ahli2 DFM.
 

Grimmy081

DFM Bawang Rangers
DFM Bawang Rangers
LV
0
 
5 Jun 2021
2,288
26,470
In your darkest nighmare
DragonCoin
9,126.00
Tart Nenas
Dragon Nest (드래곤네스트)
Eagle
Black Dragon
Rawr The Fat Tiger
Ancient Piranha
Yomb kippur mcm hari raya puasa agama yahudi. England ada lah salah satu negara yg dl nya ramai yahudi menetap disana selepas WW2. Bagi sey tu agama dia nak rai kan biarkan sahaja. Musuh kita israel yg yahudi juga. Tak semua yang beragama jewish ini support israel. Terutama yg Orthodox jew. Mereka mengakui Palestine rights
 
  • Like
Reactions: HantuMaya