Logo Hari Kemerdekaan / Kebangsaan Malaysia 2021

Falcon98

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
6 Jun 2021
2,666
30,407
San Francisco, Malaysia
reusagi98.blogspot.com
DragonCoin
14,482,745.00
Tart Nenas
Apple Macbook Pro 13
Redmi Note 11 Pro
DJI Mavic Pro
Samsung Galaxy Z FLIP 3
Apple TV
  • Like
Reactions: Latz

Falcon98

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
6 Jun 2021
2,666
30,407
San Francisco, Malaysia
reusagi98.blogspot.com
DragonCoin
14,482,745.00
Tart Nenas
Apple Macbook Pro 13
Redmi Note 11 Pro
DJI Mavic Pro
Samsung Galaxy Z FLIP 3
Apple TV
thank you untuk info father

sebernanya kan saya tak faham kenapa @Falcon98 panggil father kat dj
ataupun dia tu ayah @Falcon98
ikut je lah kita pun
Actually bukan "father" tapi Ayah.
Sebab dia lagi tua dari aku and dari semua semua yang ada dekat sini, and tu cara sopan aku untuk panggil dia, tanda aku hormat dia as orang yang lebih tua dari aku.

Orang lain pon aku hormat gak, tp tengok la layanan org tu kat aku macm mne. Kalau mcm annoying cara dia layan or hormat aku, maka kau akan nampak yang aku akan buat benda yang sama kat org tu. mmg senang nmpk sbb aq xreti sorok
 

WHITEHAT

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
6 Jun 2021
3,493
1
6,699
EARTH
DragonCoin
4,105.00
Rumah Kontena
Small PO The Panda
Oyen The Arrogant Cat
White Cat The MadCat
Laptop 1 Malaysia, Laptop legend Hacker 2010-now
Raspberry Pi 4
Actually bukan "father" tapi Ayah.
Sebab dia lagi tua dari aku and dari semua semua yang ada dekat sini, and tu cara sopan aku untuk panggil dia, tanda aku hormat dia as orang yang lebih tua dari aku.

Orang lain pon aku hormat gak, tp tengok la layanan org tu kat aku macm mne. Kalau mcm annoying cara dia layan or hormat aku, maka kau akan nampak yang aku akan buat benda yang sama kat org tu. mmg senang nmpk sbb aq xreti sorok
ooo macam tu ceritanya
baik baik saya faham