Memes for Falcon98

Falcon98

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
6 Jun 2021
2,666
30,408
San Francisco, Malaysia
reusagi98.blogspot.com
DragonCoin
14,482,745.00
Tart Nenas
Apple Macbook Pro 13
Redmi Note 11 Pro
DJI Mavic Pro
Samsung Galaxy Z FLIP 3
Apple TV
Assalamualaikum.

Lepas daripada event MeComp dari Bawang Rangers haritu kan, kebanyakan daripada korang memang suka kan bahan aku guna memes dalam tu?

Jadi, apa kata aku bagi kebenaran untuk korang untuk membuat memes pasal aku. Tak kesah la memes pasal apa pun. Ni bukan pertandingan or event. Ni hanyalah untuk suka-suka sahaja. Tapi untuk yang create Memes tu, aku akan bagi DragonCoin untuk setiap orang.

--- HAVE FUN ---
 

iBoy

DFM Hackers
DFM Hackers
LV
0
 
5 Jun 2021
257
462
JANIN TO THE KUBUR
DragonCoin
2,096.00
Ulat Gonggok Gergasi
Assalamualaikum.

Lepas daripada event MeComp dari Bawang Rangers haritu kan, kebanyakan daripada korang memang suka kan bahan aku guna memes dalam tu?

Jadi, apa kata aku bagi kebenaran untuk korang untuk membuat memes pasal aku. Tak kesah la memes pasal apa pun. Ni bukan pertandingan or event. Ni hanyalah untuk suka-suka sahaja. Tapi untuk yang create Memes tu, aku akan bagi DragonCoin untuk setiap orang.

--- HAVE FUN ---
MARUS💀
 

yuno

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
31 May 2021
254
751
19
dari tanah ke tanah
DragonCoin
5.00
Thinkpad x1
Oyen The Arrogant Cat
Eagle
Assalamualaikum.

Lepas daripada event MeComp dari Bawang Rangers haritu kan, kebanyakan daripada korang memang suka kan bahan aku guna memes dalam tu?

Jadi, apa kata aku bagi kebenaran untuk korang untuk membuat memes pasal aku. Tak kesah la memes pasal apa pun. Ni bukan pertandingan or event. Ni hanyalah untuk suka-suka sahaja. Tapi untuk yang create Memes tu, aku akan bagi DragonCoin untuk setiap orang.

--- HAVE FUN ---
wow:devilish::devilish::devilish::devilish:
 

dev_sda2

DFM Guru
DFM Guru
LV
0
 
6 Jun 2021
951
9,008
neo64yt@cheap-potato
neo64yt.codeberg.page
DragonCoin
694,017.00
Fire Red Dragon
Laptop 1 Malaysia, Laptop legend Hacker 2010-now
Myvi
Android
Proton Saga first generation
Eagle
Assalamualaikum.

Lepas daripada event MeComp dari Bawang Rangers haritu kan, kebanyakan daripada korang memang suka kan bahan aku guna memes dalam tu?

Jadi, apa kata aku bagi kebenaran untuk korang untuk membuat memes pasal aku. Tak kesah la memes pasal apa pun. Ni bukan pertandingan or event. Ni hanyalah untuk suka-suka sahaja. Tapi untuk yang create Memes tu, aku akan bagi DragonCoin untuk setiap orang.

--- HAVE FUN ---
Nak buat tapi tgh tak sihat skrg ni