pemakan daging mak sendiri.

Status
Not open for further replies.

Duraain

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
12 Jun 2021
77
1,974
DragonCoin
0.00
Adakah anda betul-betul pasti?
ain nak cerita pasal seorang lelaki yang makan daging mak dia sendiri. lelaki ni bernama albert sanchez/ lelaki ni tinggal dengan mak dia. ayah dia pulak menunggal dunia ketika dia umur 15 tahun, albert ni dia ni suka minum arak hisap dadah. setiap kali mak dia tahu mesti mak dia membebel teruk kat dia. mak dia pula permah kat jiran jiran dia.. suatu hari dia dah tak tahn dengan bebelan mak dia. dia terus pukul mak dia dan bunuh. lelaki ni boleh dikira macam syaitan. selepas dia bunuh dia kerat ak dia sampai 1000 bahagian. yang tak dapat dia simpan dalam bekas dia bagi anjing dia makan. dia makan sedikit demi sedikit daging mak dia. paling teruk sama ada mmasak atau mentah....seelpas 15 hari polis tangkap dia sebab mak dia dah takde. dia kena penjara 10 tahun 5 bulan. sorry pendek sangat

Edited: by Sub-Mod kacak :cool:
 
Last edited by a moderator:

scarlet

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
21 Jun 2021
892
6,287
the Kingdom of Fiore
DragonCoin
8,717,145.00
Angry Lion
Black Dragon
Fire Red Dragon
Frost Dragon
Ancient Dragon
Shark
ain nak cerita pasal seorang lelaki yang makan daging mak dia sendiri. lelaki ni bernama albert sanchez/ lelaki ni tinggal dengan mak dia. ayah dia pulak menunggal dunia ketika dia umur 15 tahun, albert ni dia ni suka minum arak hisap dadah. setiap kali mak dia tahu mesti mak dia membebel teruk kat dia. mak dia pula permah kat jiran jiran dia.. suatu hari dia dah tak tahn dengan bebelan mak dia. dia terus pukul mak dia dan bunuh. lelaki ni boleh dikira macam syaitan. selepas dia bunuh dia kerat ak dia sampai 1000 bahagian. yang tak dapat dia simpan dalam bekas dia bagi anjing dia makan. dia makan sedikit demi sedikit daging mak dia. paling teruk sama ada mmasak atau mentah....seelpas 15 hari polis tangkap dia sebab mak dia dah takde. dia kena penjara 15 tahun. sorry pendek sangat
Penangan dadah.... Otak tak normal.
 
  • Like
Reactions: yowyow and Falcon98

Aceofspade

Forum Moderator
DFM Sub Moderator
LV
0
 
30 May 2021
6,474
36,642
Dragonforce Malaysia
DragonCoin
9,667,898.00
ain nak cerita pasal seorang lelaki yang makan daging mak dia sendiri. lelaki ni bernama albert sanchez/ lelaki ni tinggal dengan mak dia. ayah dia pulak menunggal dunia ketika dia umur 15 tahun, albert ni dia ni suka minum arak hisap dadah. setiap kali mak dia tahu mesti mak dia membebel teruk kat dia. mak dia pula permah kat jiran jiran dia.. suatu hari dia dah tak tahn dengan bebelan mak dia. dia terus pukul mak dia dan bunuh. lelaki ni boleh dikira macam syaitan. selepas dia bunuh dia kerat ak dia sampai 1000 bahagian. yang tak dapat dia simpan dalam bekas dia bagi anjing dia makan. dia makan sedikit demi sedikit daging mak dia. paling teruk sama ada mmasak atau mentah....seelpas 15 hari polis tangkap dia sebab mak dia dah takde. dia kena penjara 15 tahun. sorry pendek sangat
jauhi dadah .. bahaya kesan dadah mcm tu la ..haishh
 
  • Like
Reactions: Falcon98

GadisWhiteHat

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
4 Jun 2021
980
2,800
DragonCoin
4,040.00
ain nak cerita pasal seorang lelaki yang makan daging mak dia sendiri. lelaki ni bernama albert sanchez/ lelaki ni tinggal dengan mak dia. ayah dia pulak menunggal dunia ketika dia umur 15 tahun, albert ni dia ni suka minum arak hisap dadah. setiap kali mak dia tahu mesti mak dia membebel teruk kat dia. mak dia pula permah kat jiran jiran dia.. suatu hari dia dah tak tahn dengan bebelan mak dia. dia terus pukul mak dia dan bunuh. lelaki ni boleh dikira macam syaitan. selepas dia bunuh dia kerat ak dia sampai 1000 bahagian. yang tak dapat dia simpan dalam bekas dia bagi anjing dia makan. dia makan sedikit demi sedikit daging mak dia. paling teruk sama ada mmasak atau mentah....seelpas 15 hari polis tangkap dia sebab mak dia dah takde. dia kena penjara 10 tahun 5 bulan. sorry pendek sangat
sungguh kejam anak derhaka ini
 
  • Like
Reactions: Falcon98

Tanah melayu

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
4 Jun 2021
882
9,850
🛑ㄒ卂几卂卄_爪乇ㄥ卂ㄚㄩ🛑
DragonCoin
4,736.00
ain nak cerita pasal seorang lelaki yang makan daging mak dia sendiri. lelaki ni bernama albert sanchez/ lelaki ni tinggal dengan mak dia. ayah dia pulak menunggal dunia ketika dia umur 15 tahun, albert ni dia ni suka minum arak hisap dadah. setiap kali mak dia tahu mesti mak dia membebel teruk kat dia. mak dia pula permah kat jiran jiran dia.. suatu hari dia dah tak tahn dengan bebelan mak dia. dia terus pukul mak dia dan bunuh. lelaki ni boleh dikira macam syaitan. selepas dia bunuh dia kerat ak dia sampai 1000 bahagian. yang tak dapat dia simpan dalam bekas dia bagi anjing dia makan. dia makan sedikit demi sedikit daging mak dia. paling teruk sama ada mmasak atau mentah....seelpas 15 hari polis tangkap dia sebab mak dia dah takde. dia kena penjara 10 tahun 5 bulan. sorry pendek sangat
Bahaya sangat bahaya
 
  • Like
Reactions: Falcon98

Enciksaupi

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
5 Jun 2021
574
639
Mafia Security Cyber
mafiasecurity.com.my
DragonCoin
6,015.00
Adakah anda betul-betul pasti?
ain nak cerita pasal seorang lelaki yang makan daging mak dia sendiri. lelaki ni bernama albert sanchez/ lelaki ni tinggal dengan mak dia. ayah dia pulak menunggal dunia ketika dia umur 15 tahun, albert ni dia ni suka minum arak hisap dadah. setiap kali mak dia tahu mesti mak dia membebel teruk kat dia. mak dia pula permah kat jiran jiran dia.. suatu hari dia dah tak tahn dengan bebelan mak dia. dia terus pukul mak dia dan bunuh. lelaki ni boleh dikira macam syaitan. selepas dia bunuh dia kerat ak dia sampai 1000 bahagian. yang tak dapat dia simpan dalam bekas dia bagi anjing dia makan. dia makan sedikit demi sedikit daging mak dia. paling teruk sama ada mmasak atau mentah....seelpas 15 hari polis tangkap dia sebab mak dia dah takde. dia kena penjara 10 tahun 5 bulan. sorry pendek sangat

Edited: by Sub-Mod kacak :cool:
Cute je spoilernya . Adakah anda sendiri yang menulis nya ? 😅😂
 
Status
Not open for further replies.