penghinaan ke atas arwah siti sarah

Duraain

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
12 Jun 2021
77
1,974
DragonCoin
0.00
assalamuaalaikum semua.. Ain dapat tahu yang ada orang menghina arwah siti sarah. Penghinaannya begitu kejam. apalah salah arwah sampai kena hina begitu? Ain tak faham.. pengorbanan seorang ibu tu besar, Yang mati sebab melahirkan anak ialah syahid, Ain juga akan sertakan beberapa maklumat budak 2 pubg ni .
Pada mulanya ni videonya.

ni pubg mereka

dan ni fb mereka (yang perempuan sahaja )


 
Last edited:

BuBat

DragonForce Esport
DFM Leader
LV
0
 
5 Jun 2021
1,305
2,545
HQ DragonForce Esport
DragonCoin
4,340.00
assalamuaalaikum semua.. Ain dapat tahu yang ada orang menghina arwah siti sarah. Penghinaanya begitu kejam. apalah salah arwah sampai kena hina begitu? ain tak faham.. pengorbanan seorang ibu tu besar, Yang mati sebab melahirkan anak ialah syahid, Ain juga akan sertakan beberapa maklumat budak 2 pubg ni .
Pada mulanya ni videonya.

ni pubg mereka

dan ni fb mereka (yang perempuan sahaja )


Makin menjadi2 .. akhir zaman
 

Hasief

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
6 Jun 2021
2,049
4,694
DragonCoin
141,394,373.60
Eagle
Shiba Inu The Silly
Frost Dragon
assalamuaalaikum semua.. Ain dapat tahu yang ada orang menghina arwah siti sarah. Penghinaannya begitu kejam. apalah salah arwah sampai kena hina begitu? Ain tak faham.. pengorbanan seorang ibu tu besar, Yang mati sebab melahirkan anak ialah syahid, Ain juga akan sertakan beberapa maklumat budak 2 pubg ni .
Pada mulanya ni videonya.

ni pubg mereka

dan ni fb mereka (yang perempuan sahaja )


Facebook dh dapat apa lg Sif nk je bg pengajaran sikit hih nk bg ke x nk ek
 

Tanah melayu

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
4 Jun 2021
882
9,849
🛑ㄒ卂几卂卄_爪乇ㄥ卂ㄚㄩ🛑
DragonCoin
4,736.00
assalamuaalaikum semua.. Ain dapat tahu yang ada orang menghina arwah siti sarah. Penghinaannya begitu kejam. apalah salah arwah sampai kena hina begitu? Ain tak faham.. pengorbanan seorang ibu tu besar, Yang mati sebab melahirkan anak ialah syahid, Ain juga akan sertakan beberapa maklumat budak 2 pubg ni .
Pada mulanya ni videonya.

ni pubg mereka

dan ni fb mereka (yang perempuan sahaja )


Waalaikumsalam hmmm lama tak lipat org 🙄
 

AlifNajmie

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
5 Jun 2021
320
383
DragonCoin
2,694.00
Redmi Note 11 Pro
assalamuaalaikum semua.. Ain dapat tahu yang ada orang menghina arwah siti sarah. Penghinaannya begitu kejam. apalah salah arwah sampai kena hina begitu? Ain tak faham.. pengorbanan seorang ibu tu besar, Yang mati sebab melahirkan anak ialah syahid, Ain juga akan sertakan beberapa maklumat budak 2 pubg ni .
Pada mulanya ni videonya.

ni pubg mereka

dan ni fb mereka (yang perempuan sahaja )


astarghhfirullah...kenapa ye wujud lagi orang yang macam ni. maaf kata orang macam ni memang kurang kasih sayang. cuba kalau orang buat dekat arwah yang kita sayang, mesti dia pun marah kan? tolong lah jangan hina, kau tu islam. kalau kau rasa kau ni agama islam sepatutnya kau ikut perintah ALLAH.
 

GhostP4in

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
22 Jul 2021
214
581
unknown
DragonCoin
8,165.00
Eagle
assalamuaalaikum semua.. Ain dapat tahu yang ada orang menghina arwah siti sarah. Penghinaannya begitu kejam. apalah salah arwah sampai kena hina begitu? Ain tak faham.. pengorbanan seorang ibu tu besar, Yang mati sebab melahirkan anak ialah syahid, Ain juga akan sertakan beberapa maklumat budak 2 pubg ni .
Pada mulanya ni videonya.

ni pubg mereka

dan ni fb mereka (yang perempuan sahaja )


tak tahu la ckp apa... akhir zaman... da viral xtaubat juga xtau la depa ni....