Salji Turun Di Malaysia

Falcon98

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
6 Jun 2021
2,666
30,408
San Francisco, Malaysia
reusagi98.blogspot.com
DragonCoin
14,482,745.00
Tart Nenas
Apple Macbook Pro 13
Redmi Note 11 Pro
DJI Mavic Pro
Samsung Galaxy Z FLIP 3
Apple TV
Assalamualaikum.

Hari ini kita dikejutkan dengan berita turunnya salji di kaki Gunung Kinabalu. Macam tak percayakan semua ni? Salji...dekat Malaysia..

Di sini ada video yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok.

https://vm.tiktok.com/ZMLS9XjAY/

Seperti yang semua tahu, memang dekat Malaysia ada salji tetapi itu hanya salji buatan di Genting Highlands.

Tetapi, yang turun dekat kaki Gunung Kinabalu ni adalah salji yang real.
SUBHANALLAH.

Jadi apa pendapat korang? Adakah ini normal atau sesuatu fenomena alam yang luar biasa?​
 

Jen

Respected Member
DFM Respected Member
LV
0
 
7 Jun 2021
111
8,264
DragonCoin
38.00
Tart Nenas
Ducati Panigale V4 R
Ulat Gonggok Gergasi
Assalamualaikum.

Hari ini kita dikejutkan dengan berita turunnya salji di kaki Gunung Kinabalu. Macam tak percayakan semua ni? Salji...dekat Malaysia..

Di sini ada video yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok.

https://vm.tiktok.com/ZMLS9XjAY/

Seperti yang semua tahu, memang dekat Malaysia ada salji tetapi itu hanya salji buatan di Genting Highlands.

Tetapi, yang turun dekat kaki Gunung Kinabalu ni adalah salji yang real.
SUBHANALLAH.

Jadi apa pendapat korang? Adakah ini normal atau sesuatu fenomena alam yang luar biasa?​
Yehaaaaa.. marilaaa kita mendaki bersama² di Akinabalu nanti...
 

Yoshiki

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
5 Jun 2021
369
1,129
Core "BlackShield Crew"
DragonCoin
13,194.00
Shark
LG HBS-730 Neckband Wireless Headset
Dragon Nest (드래곤네스트)
Eagle
Assalamualaikum.

Hari ini kita dikejutkan dengan berita turunnya salji di kaki Gunung Kinabalu. Macam tak percayakan semua ni? Salji...dekat Malaysia..

Di sini ada video yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok.

https://vm.tiktok.com/ZMLS9XjAY/

Seperti yang semua tahu, memang dekat Malaysia ada salji tetapi itu hanya salji buatan di Genting Highlands.

Tetapi, yang turun dekat kaki Gunung Kinabalu ni adalah salji yang real.
SUBHANALLAH.

Jadi apa pendapat korang? Adakah ini normal atau sesuatu fenomena alam yang luar biasa?​
wahh🤩mesti time tu...org2 yg tinggal kt kaki gunung Kinabalu tu...ckp keluar asap kt mulut😂😂🤣Sejuk
 
  • Like
Reactions: A1one and Kliemada

FazNotFound

𝙨𝙖𝙣𝙜 𝙥𝙚𝙘𝙞𝙣𝙩𝙖 𝙬𝙖𝙣𝙞𝙩𝙖
DFM GFX Team
LV
0
 
6 Jun 2021
367
5,051
planet morkas sebelah planet pluto
DragonCoin
23,850,264.00
Eagle
Ancient Dragon
Fire Red Dragon
Frost Dragon
Black Dragon
Assalamualaikum.

Hari ini kita dikejutkan dengan berita turunnya salji di kaki Gunung Kinabalu. Macam tak percayakan semua ni? Salji...dekat Malaysia..

Di sini ada video yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok.

https://vm.tiktok.com/ZMLS9XjAY/

Seperti yang semua tahu, memang dekat Malaysia ada salji tetapi itu hanya salji buatan di Genting Highlands.

Tetapi, yang turun dekat kaki Gunung Kinabalu ni adalah salji yang real.
SUBHANALLAH.

Jadi apa pendapat korang? Adakah ini normal atau sesuatu fenomena alam yang luar biasa?​
itu normal di sabah sbb sebelum ni pun penah jadi tahun 19 bape tah lupa
 

Falcon98

BANNED!!
Banned User
LV
0
 
6 Jun 2021
2,666
30,408
San Francisco, Malaysia
reusagi98.blogspot.com
DragonCoin
14,482,745.00
Tart Nenas
Apple Macbook Pro 13
Redmi Note 11 Pro
DJI Mavic Pro
Samsung Galaxy Z FLIP 3
Apple TV

Wicther

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
16 Jun 2021
1,486
5,206
21
DragonCoin
5,660.00
Scammer
 

Attachments

  • Screenshot_2022-03-01-09-53-48-335_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2022-03-01-09-53-48-335_com.android.chrome.jpg
    532.2 KB · Views: 7
  • Like
Reactions: A1one

AhSeng

DFM Member
DFM Member
LV
0
 
17 Oct 2021
14
149
DragonCoin
4,005.00
keluar bang...try ..jgn isap vape sudah

ouhhh aq xpenah tau..sbb dia tinggi ke, cam puncak dia tu tinggi...kan? (ada kaitan ke?)

haah weyh..try kau buat
haah ada kaitan jugak sbb tinggi kan lagupun sejuk pun iya