Spirit

Aceofspade

Forum Moderator
DFM Sub Moderator
LV
0
 
30 May 2021
6,487
36,669
Dragonforce Malaysia
DragonCoin
9,668,028.00
Min nak Tanya, betul ke covid wujud sebab saya taktau nak percaya siapa and vaksin Tu perlu atau tak ambik.....terima kasih
Assalamualaikum wbt..wujud bang... Kalau tk takkan bleh berjangkit wabak nye tu..... Vaksin ambil bang... Masa kecik pun kita dah kene vaksin... Hihi.. Da vaksin nnt mgkin pmyakit ni da mcm demam biasa2 je.. Moga3 tu la harapan nya..
 
  • Like
Reactions: kodizidoox1

BuBat

DragonForce Esport
DFM Leader
LV
0
 
5 Jun 2021
1,305
2,555
HQ DragonForce Esport
DragonCoin
4,340.00
Min nak Tanya, betul ke covid wujud sebab saya taktau nak percaya siapa and vaksin Tu perlu atau tak ambik.....terima kasih
just my 2cent

melihat situasi semasa ✅
takut hanya ALLAH ✅
ikhtiar cara islam ( Al-quran , Sunnah ) ✅
ambil vaksin atas sebab sama2 kita bantu kerajaan kurangkan penularan ✅
konsiprasi ? ( ada akal , cari la jawapannye ;) )

titik